וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתח באכזריות את חברתו ותיעד אותה נשרפת באמבטיה

12.7.2017 / 8:54

מישהו חייב לשים סוף למלחמת המתיחות של הזוג המוזר הזה לפני שזה יהרוג אותם. אחרי שהיא שטפה אותו בתרסיס פלפל - הוא פיזר לה באמבטיה את תמצית הפלפל החריף ביותר בעולם ותיעד אותה נשרפת

Hammy TV

אלוהים, זאת מגיפה! יותר ויותר זוגות מתעללים אחד בשני במתיחות חולניות כדי למשוך צופים. רק בשבוע שעבר דיווחנו לכם על דרייק דסו וחברתו שמתחו אחד את השני למוות עד שבמתיחה האחרונה – בה הוא השליך עליה חולדות – היא נפרדה ממנו, והנה השבוע עלה לכותרות זוג מטורלל נוסף שגם נוהג למתוח אחד את השני (ואחרים) באופן קבוע.

הפעם זו דווקא היא ש"התחילה" כשריססה אותו בתרסיס פלפל במקלחת – והוא החזיר לה במתיחה כואבת ומסוכנת לא פחות. ראיין המילטון – בעל ערוץ היוטיוב Hammy TV – סיפר לזוגתו ג'ן שחברה מסוימת ביקשה מהם לצלם סרטון התנסות של פצצות האמבטיה החדשות שלהם. מה שהוא לא סיפר לה זה שאת הפצצות הוא הכין בעצמו מתמצית הצ'ילי החריף ביותר בעולם. ברגע האמת היא נכנסה בבגד ים לאמבטיה, ראיין הגיש לה את הפצצות הריחניות והמתין בעונג לרגע שזו תעלה בלהבות.

מתיחה באמבטיה. צילום מסך
זה אמור לשרוף? המתיחה האכזרית יוצאת לדרך/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

צפו: בחור ביצע מתיחה מרושעת ומצחיקה על אימו וחברתו

לכתבה המלאה

אחרי כמה שניות מותחות במיוחד, כשהנוזל הוורוד החל להתפשט באמבטיה, היא החלה להריח – תרתי משמע - שמשהו שם מסריח, "זה לא אמור להריח כמו ורד? זה מריח טוב אבל יש לזה ריח מתובלן", היא אמרה. אחרי דקות ספורות הצ'ילי החל לעשות את העבודה שלו והתגובה בהתאם: "זה שורף אותי ראיין", היא צרחה לו וקפצה מהאמבטיה, "זה שורף יותר ויותר את העור שלי מותק, אני לא יודעת מה לעשות". ג'ן - שעדיין לא קולטת שהחבר המתחן שלה עם עמוד המתיחות המפורסם שלו למעשה מתח אותה (איך זה הגיוני?) – לקחה צעד דרסטי, פתחה את המקרר בחדר הסמוך ושפכה על גופה הבוער חלב שקדים.

צפו בסרטון המתיחה המלא:

שהוא נקמה על הסרטון הזה:

לבסוף ראיין מגלה לה מה הכילו פצצות האמבטיה האלה והיא כמובן מגיבה בעצבים, מקללת ורצה החוצה כדי לנסות להתקרר באוויר הצח. הסרטון זכה ליותר מ-45 אלף צפיות מאז שפורסם בחודש שעבר, וכפי שציינו קודם לכן - הוא למעשה סרטון הנקמה של הבחור בחברתו אחרי שזו ביצעה עליו מתיחה דומה כשמילאה את הטוש שלו בתרסיס פלפל חריף. השניים זכו לכותרות בעבר על מתיחות אכזריות נוספות - כולל מתיחה מופרעת ביותר על בובת גור כלבים קשורה לבלוני הליום. הנה כמה מהטובים שלהם:

עוד מתיחת פלפל חריף והפעם על החוטיני:

ג'ן מביימת את הירצחה:

ראיין קושר בובת גור כלבים לבלוני הליום:

ג'ן מפזרת מלכודות עכברים לחבר שלה:

מתנה מופרעת של ראיין ליום האהבה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully