וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החבר שילם ביוקר על "המתיחה האכזרית בהיסטוריה"

3.7.2017 / 10:10

אחרי שלל מתיחות אכזריות של בני הזוג, הגיעה המתיחה ששברה את גב הגמל והובילה לסוף הקשר שלהם, כנראה. האמת שגם אנחנו היינו עוזבים את מי שפיזר חולדות במיטה שלנו בזמן שאנחנו ישנים

Derek Deso

זוכרים את דרייק דסו וחברתו? הזוג המטורלל שהתפרסם כשהוא השליך עליה ג'וקים, צרצרים, נחשים ועוד הפתעות כואבות - והיא בתגובה מילאה את המיטה שלו בנפצים ומרחה עליו צואה. הנוסחה לזוגיות מוצלחת ממש. דסו כבר זכה בתואר "החבר הגרוע ביותר בעולם" ויש לו עמוד יוטיוב גדוש בסרטוני מתיחות שמצדיקים את זה. צפייה בסרטוני המתיחות של השניים יגרמו לכם לתהות מתי תגיע המתיחה האכזרית שתסיים הכל? והנה - היא כנראה הגיעה.

במתיחה האחרונה של דסו על חברתו, ואחרי שכבר חשבנו שהיא חסינה לכל, הוא הביא לחדרם כלוב מלא בחולדות ענקיות והשליך אותם עליה בזמן שישנה. כמו בכל המתיחות הפרועות הקודמות, היא קמה בצרחות והתלוננה על האכזריות של החבר שלה - רק שהפעם היא ככל הנראה עמדה במילה שלה, עזבה את הבית ולא חזרה. לפחות בינתיים.

מתיחת עכברושים. אתר רשמי
תתעוררי! מתיחת החולדות האכזרית ביותר שראינו/אתר רשמי

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

החבר הגרוע בעולם: העיר את חברתו עם נחשי פיתון ענקיים במיטה

לכתבה המלאה

המתיחה, שכבר זכתה ברשת לתואר "המתיחה האכזרית ביותר בהיסטוריה", נפתחת כשהבחור מחזיק בכלוב החולדות ואומר למצלמה: "יש לי 5 חולדות גדולות, רעילות ומסוכנות, ואני עומד לזרוק אותן על החברה שלי". הוא מתגנב לחדר השינה של חברתו, שם היא שוכבת שקועה בשינה עמוקה, זורק את החולדות על רגליה ומעיר אותה. היא מתעוררת בצרחות, קופצת על המיטה וגוערת בו: "דרייק, זה לא מצחיק. אתה יודע כמה זה מלוכלך? אתה צוחק איתי? מה לא בסדר אצלך?".

הבחור ממשיך לצחוק אבל מהר מאוד מבין שהיא ממש לא צוחקת. כדי להמחיש לו עד כמה – היא פשוט נפרדת ממנו. במקום. "זה לא מצחיק יותר. אתה חייב להפסיק עם המתיחות האלה. עד אז, אני הולכת לישון בבית של אמא שלי. אני כבר לא מרגישה נוח לישון איתך", היא אמרה, יצאה מהחדר וטרקה אחריה את הדלת. הבחור ההמום נותר מגרד את צווארו ואומר: "היא אמרה שהיא הולכת לבית של אמא שלה בגלל חולדות?".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החבר צוחק אבל לא לאורך זמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

יותר מ-1.2 מיליון אנשים צפו ברגע המבעית הזה וכולם ממש לא פירגנו לבחור, "הוא לקח את זה רחוק מדי, באמת" אמר אחד בתגובות ואחר הוסיף: "אולי כדאי שתירגע לפני שתאבד את החברה שלך". נכון לכתיבת שורות אלו, בעמוד היוטיוב של דסו עדיין לא פורסם סרטון תגובה שלה - כפי שזו עשתה עד היום - ולכן ייתכן שהפעם זה סופי. מצד שני, כמה שבועות אחרי פורסם סרטון של השניים באתגר "מה נמצא בקופסא", אולם לא ברור אם הקטע צולם לפני או אחרי מתיחת החולדות. עד הקאמבק המשוער, בואו נזכר בכמה רגעי זוגיות נפלאים שלהם:

מתיחת הנחשים:

ופה הוא זורק עליה צרצרים:

פה היא מניחה עליו גללי צואה:

פה הוא מנסה לרצוח אותה:

והיא בנקמה זורקת עליו נמלים אדומות

מביימת רצח:

מפחיד אותה למוות:

תתגעגעו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully