וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדה רעה: ארגנה לאמה מתיחה אכזרית במיוחד - אך קורעת מצחוק

29.3.2017 / 10:10

הבת תכננה לאמה מתיחה כואבת ולא מתוחכמת מדי - שלמרבה הפלא עבדה לה יופי. סרטון המתיחה שפורסם שוב לכבוד חגיגות יום האם, זכה למיליוני צפיות ועד כמה שזה לא נעים - גם אתם לא תצליחו לעצור את הצחוק

FACEBOOK

יש לנו עוד קצת זמן עד שנחגוג כאן שוב את יום האם/המשפחה, אז בינתיים אתם יכולים לשקול האם ללכת על ברכת המזל טוב הרגילה שלכם, או לקבל השראה משירלי אברטון, בתה של מרגרט, שארגנה לאמה מתיחה אכזרית ומפדחת ודאגה לתעד הכול כדי שכל העולם יראה ויצחק. בנות גידלתי ורוממתי.

המתיחה האכזרית אך הקורעת מצחוק הזו הופיעה מחדש ברשת לכבוד יום האם האחרון וזכתה ליותר מ-4 מיליון צפיות (נתון די מטורף למתיחה די פשוטה וידועה). שירלי מברידג'נד, ויילס, עטפה את דלת הבית בניילון נצמד וקראה לאמא שתבוא החוצה בדחיפות. כשזו פתחה את הדלת, היא נכנסה עם הפנים בניילון הנצמד, מה שגרם לבתה כמעט להיחנק מצחוק.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

על גבול ההטרדה: מתיחת השמפו המרגיזה שהסתיימה רע מאוד

לכתבה המלאה

בסרטון נשמעת שירלי לוחשת למצלמה: "עטפתי את הדלת שלי עם ניילון נצמד. אמא שלי בסלון אז היא לא ראתה. אני הולכת לקרוא לה ואז היא תראה. זה טריק ישן, אני יודעת, אבל אמא שלי לא מכירה אותו אז בואו ננסה את זה".

המתיחה נחלה הצלחה, אך את מרגרט המסכנה זה הרגיז מאוד, לפחות בהתחלה. אחרי שנרגעה, חזרה האם לפתח הדלת כשהיא צוחקת קלות והסירה את שאריות הניילון משם. "מה זה לכל הרוחות?", היא אמרה לבתה, "את הולכת לעטוף את האסלה אחר כך?". הצופים התלהבו מהמתיחה לא רק כי הייתה נורא מצחיקה, אלא גם כי קשה להתעלם מהצחוק המדבק והבלתי נפסק של שירלי. יום האם שמח?

  • עוד באותו נושא:
  • מתיחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully