וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על גבול ההטרדה: מתיחת השמפו המרגיזה שהסתיימה רע מאוד

13.3.2017 / 12:23

בחור שפך שוב ושוב שמפו על ראש בחורה שהתרחצה לאחר טבילה בבריכה, במסגרת מתיחה מוגזמת. הוא נתפס על חם בעת מעשה והיא קראה לחבר השרירי שלה שינקום במטריד

FUNNY PRANKS TV

האם נתקלתם כבר במתיחת השמפו המרגיזה? כמה מתחנים שכבר ניסו לבצע אותה על מתרחצות תמימות בחוף, הביאו לנו סרטוני מתיחות מאוד משעשעים – אך הפעם המתיחה נהרסה מהר מאוד, וגרוע מכך – המותח שילם על זה ביוקר. במסגרת המתיחה, אדם מבחוץ נשלח לשפוך שוב ושוב שמפו על ראשן של מתרחצות בזמן שהן חופפות את שיערן, מה שגורם להן לתהות מדוע הן לא מצליחות להסיר את כל השמפו מהשיער על אף שכבר דקות ארוכות הן שוטפות אותו. במתיחות דומות שבוצעו עד היום, למתרחצות לקח הרבה זמן להבין שמישהו משחק להן בראש – אולם במקרה הבא, שפורסם השבוע ברשת, לקח למתרחצת דקה אחת להבין את זה, וזאת בגלל טעות מטופשת של המותח.

מתיחת שמפו שהשתבשה. צילום מסך
מתיחת השמפו שהשתבשה בענק/צילום מסך

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

מתח את חברתו שהוא בוגד בה - אבל אז גילה שהיא בעצם בוגדת בו

לכתבה המלאה

בסרטון שצולם איפשהו בארה"ב, נראה בחור צעיר בחולצה שחורה מנסה לבצע את מתיחת השמפו על מתרחצת ברונטית בביקיני, שזה עתה יצאה מהבריכה וניגשה למקלחות. בקטע היא נראית חופפת את השיער בשמפו ומסירה אותו במים. הבחור בחולצה השחורה ממתין לרגע הנכון, ניגש מאחוריה ושופך לה שמפו על הראש מבלי שתשים לב. היא ממשיכה לחפוף את השיער ועדיין לא שמה לב למשהו חשוד. בפעם השנייה שהבחור ניגש להוסיף לה שמפו, הבקבוק מחליק מבין אצבעותיו ונופל לרצפה. ברגע הזה מבינה המתרחצת שמישהו מטריד אותה במקלחת וממהרת לקרוא לעזרה. הוא תופס ריצה ובורח מהמקום, אך בעוד הוא מעכל את תוצאות המתיחה הכושלת שלו, המתרחצת מזעיקה למקום את החבר העירום והשרירי שלה שנכנס לחדר בעצבים, דוחף את הבחור על הקיר ומאיים לפגוע בו. למזלו, המותח מצליח לברוח מהמקום ומשאיר את החבר השרירן לחפש אחריו.

ככה זה נראה כשהמתיחה מצליחה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully