וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק להרצוג: דינה דיין הודיעה על פרישה מהמירוץ ועל תמיכתה בו

3.7.2017 / 16:35

הפעילה החברתית, שהייתה האישה היחידה במרוץ לראשות מפלגת העבודה, כינסה מסיבת עיתונאים שבה הודיעה על תמיכה ביו"ר האופוזיציה. "מצאתי שותפות אמיתית עם הרצוג", אמרה

צילום: יותם רונן, עריכה: אריאל תמרין

המועמדת לראשות מפלגת העבודה, דינה דיין, הודיעה היום (שני) על פרישתה מהמרוץ ועל חבירתה ליו"ר האופוזיציה ח"כ יצחק הרצוג במסיבת עיתונאים מיוחדת. דיין, פעילה חברתית חרדית חוזרת בתשובה ממצפה רמון, נחשבת לאחת המועמדות המפתיעות של המירוץ, והייתה האישה היחידה שהתמודדה. בכך ירד מספר המועמדים שירוצו מחר לראשות העבודה לשבעה. בבחירות צפויים להתמודד, ח"כ הרצוג, ח"כ אראל מרגלית, ח"כ עמר בר-לב, השר לשעבר אבי גבאי, ח"כ עמיר פרץ, פרופ' אבנר בן-זקן והפעיל הוד קרובי.

דיין אמרה בפתח מסיבת העיתונאים כי "החלטתי, אחרי לבטים קשים, להתייצב לצד הרצוג בתמיכה בלתי מסויגת. הרצוג הראה בתחנות חייו את פעילותו למען החברה בישראל. כדי להביא למהפך חברתי עמוק במדינה יש להגיע לקהלים חדשים והרצוג מבין זאת, העבודה תהיה בית לזהויות שונות, הרצוג הוא אדם של עבודת צוות ויש לו אומץ להישיר מבט לאתגרים", אמרה דיין. הפעילה החברתית קראה לחברי מפלגת העבודה להצביע להרצוג: "נוביל סדר יום חדש ומלכד. המצע שלי לא השתנה לאחר הפרישה, כאן מצאתי שותפות אמיתית עם הרצוג".

עוד בוואלה! NEWS:
המטפלת שתועדה מכה תינוק והואשמה בהתעללות תשוחרר ממעצר
טראמפ שוחח עם מלך סעודיה על תהליך השלום: "דברים מעניינים קורים"
הטמפרטורות ממשיכות לעלות: 35 מעלות בירושלים - 40 בבאר שבע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האישה היחדיה שהתמודדה במרוץ. הרצוג ודיין, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרצוג הודה לדיין על תמיכתה ואמרכי "החלטתה אמיצה, דינה מציגה את המשלים ההכרחי לניצחון על נתניהו. לא יהיה שלום ללא צדק חברתי שמרכזו תפיסת מדינת הרווחה. בין פסגות לאופקים, אנו בוחרים באופקים, זה היה המסר של תנועת הפריפרייה. המחנה הציוני יחזיק את הדגל החברתי לצד הדגל המדיני. דינה מייצג באישיותה את המאצמץ הזה, אני גאה בתמיכתה. התמודדותך הייתה משב רוח מרענן לכולנו".

לפני כשבועיים הודיע האלוף (מיל') עמירם לוין על פרישתו מהמרוץ לראשות מפלגת העבודה, והעביר את תמיכתו לשר לשעבר אבי גבאי. "אני שלם עם ההחלטה והבחירה", אמר לוין במסיבת עיתונאים משותפת עם גבאי. "מנהיגות נמדדת במעשים, לכן קיבלתי החלטה לשים לפני הכל את טובת המפלגה והמדינה".

עוד באותו נושא

ותיקי העבודה בעין גדי זועמים - ומאיימים להחרים את הפריימריז

לכתבה המלאה
בוז'י הרצוג בפגישה עם ראשי הסונויות היהודיות בכנסת 27 ביוני 2017. ניב אהרונסון
יתמודד מחר מול שישה מתמודדים. הרצוג/ניב אהרונסון

"באתי להתמודדות הזו עם האמת שלי מתוך דאגה עמוקה לעתיד המדינה ולעתיד המפלגה", הסביר לוין, שהדגיש כי אין בין השניים "דיל או הסכם". "הצהרתי מעל לכל במה שאני לא פוליטיקאי. לאורך הדרך אמרתי שמה שהמפלגה צריכה זה לשלב ידיים ולאחד כוחות. ציבור הבוחרים מצפה שנגלה אחריות ומנהיגות".

ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, הודיע לפני כשבועיים כי הוא תומך ביו"ר המחנה הציוני יצחק הרצוג בפריימריז לראשות מפלגת העבודה שייערכו מחר. חולדאי כתב בעמוד הפייסבוק שלו, כי "כל אחד ואחד מהמועמדים ראוי וכשיר בעיני להנהיג את המפלגה ואת המדינה", ואולם, "הרצוג בולט יותר ביכולתו להגיע להסכמות וליצור בריתות – במפלגה ומחוצה לה - אשר רק בעזרתן נוכל לגבש חזית רחבה ככל הניתן לצורך החלפת השלטון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully