וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ שוחח עם מלך סעודיה על תהליך השלום: "דברים מעניינים קורים"

סוכנויות הידיעות ויקי אדמקר

3.7.2017 / 14:29

נשיא ארה"ב כתב בחשבון הטוויטר שלו כי שוחח עם סלמאן על הסכסוך ישראלי-פלסטיני, אך לא פירט מעבר לכך. בחודש שעבר ביקרו בישראל וברשות הפלסטינית שני יועציו לתהליך, ונפגשו עם נתניהו ואבו מאזן

צלמים זמניים מורשים

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ כתב היום (שני) בחשבון הטוויטר שלו כי הוא דיבר אתמול עם מלך ערב הסעודית סלמאן בנוגע לשלום במזרח התיכון. "דברים מעניינים קורים!", כתב מבלי לפרט מעבר לכך. טראמפ שוחח ביממה האחרונה עם שורת מנהיגים מהעולם, כולל מנהיגים במזרח התיכון, ודן עמם גם במשבר המתמשך עם קטאר. בהמשך ישוחח גם עם מנהיגי גרמניה, צרפת ואיטליה.

בתגובה לדבריו העמומים של טראמפ, אמר שר הביטחון אביגדור ליברמן כי "אנחנו בהחלט חושבים שהנושא של הסדר אזורי זה המפתח להרבה בעיות במזרח התיכון". בדברים שנשא בישבת סיעת ישראל ביתנו בכנסת אמר כי "ההסדר הנכון הוא לא להיכנס למשא ומתן דו-צדדי, לכן צריך להגיע לנורמלזיציה עם העולם הערבי המתון ואז להמשיך. אני מקווה שאנחנו בכיוון הנכון".

לקריאה נוספת בנושא תהליך השלום
דיווח: קושנר רמז בביקורו על אפשרות של ביטול יוזמת השלום
אבו מאזן נועד עם קושנר: "בפגישה נידונו כל הנושאים המרכזיים"
נתניהו נפגש עם קושנר: "הדגישו כי השגת השלום תיקח זמן"

ביקור הנשיא טראמפ והגברת הראשונה מלניה טראמפ במוסד יד ושם, ירושלים, 23 מאי 2017. רויטרס
התקדמות בתהליך השלום? טראמפ ונתניהו במוזיאון ישראל/רויטרס

בחודש שעבר הגיעו לישראל יועציו לתהליך השלום - ג'ארד קושנר וג'ייסון גרינבלאט - ונפגשו עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, וכן גם עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן. טראמפ עצמו נפגש עם נתניהו ועם אבו מאזן בחודשים האחרונים, גם בירושלים ובבית לחם, וגם בוושינגטון.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully