וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר כבן 70 טבע למוות בבת ים; בת 86 נפגעה קשה בטביעה בת"א

מציל בחוף הסלע בבת ים משה את הגבר וצוותי מד"א שהוזעקו למקום ביצעו בו פעולות החייאה, אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותו. שתי נשים שטבעו בתל אביב ובים המלח פונו במצב קשה לבית החולים

טביעה של גבר בן 70 מבת ים 2 ביוני 2017. תיעוד מבצעי, מד"א
הגבר נמשה מהמים על ידי המציל. חוף הסלע בבת ים, הבוקר/מד"א, תיעוד מבצעי

גבר כבן 70 נהרג הבוקר (ראשון) וקשישה בת 86 נפגעה באורח קשה בטביעות בחופי הים באזור המרכז. מעט אחרי השעה 08:00 טבע הגבר בחוף הסלע הסמוך לדרך בן גוריון בבת ים. הוא נמשה על ידי המציל וחובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום ביצעו בו פעולות החייאה, אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותו.

חובש רפואת חירום במד"א הדר סער שטיפל בגבר סיפר כי "על קו החוף שכב גבר כבן 70 לאחר שנמשה מהמים על ידי המציל. הוא היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. התחלנו מיד לבצע פעולות החייאה מתקדמות, ולאחר מאמצי החייאה ממושכים נאלצנו לקבוע את מותו במקום".

עוד בוואלה! NEWS:
יצא לחופשי: אהוד אולמרט השתחרר מהכלא אחרי 16 חודשי מאסר
מסתמן מתווה בהדסה: מחלקה אונקולוגית לילדים בניהול חיצוני
לאחר שהבריח טלפונים למחבל: הח"כ לשעבר גטאס ייכנס לכלא

טביעה של גבר בן 70 מבת ים 2 ביוני 2017. תיעוד מבצעי, מד"א
"הוא היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה". חוף הסלע בבת ים, הבוקר/מד"א, תיעוד מבצעי

כשעה לפני כן טבעה קשישה בחוף הנפרד הסמוך לרחוב חבקוק הנביא בתל אביב. היא נמשתה מהמים על ידי המציל וצוותי מד"א העניקו לה טיפול רפואי ראשוני, הרדימו והנשימו אותה ופינו אותה לבית החולים איכילוב בעיר במצב קשה ולא יציב.

חובש רפואת חירום על אופנוע מד"א צבי חמיש סיפר כי כשהגיעו למקום, "על קו החוף שכבה אישה בת 86 בהכרה מעורפלת לאחר שנמשתה מהים על ידי המציל. הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני בשטח וניידת טיפול נמרץ של מד"א שהגיעה במקביל המשיכה להעניק לה טיפול רפואי מתקדם שכלל הרדמה והנשמה ופינתה אותה לבית החולים כשמצבה קשה ולא יציב".

בתקרית אחרת בים המלח טבעה אישה כבת 60 בחוף הנפרד בסמוך לעין בוקק. האישה טופלה במקום בידי צוות מד"א ופונתה כעבור שעה קלה באמצעות מסוק לבית החולים סורוקה בבאר שבע במצב קשה אך יציב, כשהיא מורדמת ומונשמת.

(עדכון ראשון: 9:32)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully