וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער בן 14 הוכש בכף רגלו על ידי נחש ליד גדרה; מצבו קשה

הנער הוכש בכף רגלו בשביל הסמוך ליישוב יד בנימין. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים קפלן כשמצבו מוגדר לא יציב ותגובתו להכשה קשה

רוכב אופניים בן 50 נהרג מפגיעת מכונית ליד קיבוץ גבעת השלושה. מד"א
"הנער קיבל נוזלים וטיפול תרופתי"/מד"א

נער בן 14 נפגע הערב (חמישי) באורח קשה מהכשת נחש בשביל הסמוך ליישוב יד בנימין, שממזרח לגדרה. חובשים ופרמדיקים של מד"א הוזעקו למקום ופינו את הנער לבית החולים קפלן שברחובות כשהוא לא יציב, עם סימני הכשה בכף רגלו ולדבריהם "תגובה קשה".

למקום הגיעו פרמדיק מד"א אריאל פלאוט, שמתגורר בסמוך למקום, ואבשלום עובדיה, שהוזעק בניידת טיפול נמרץ. "הגעתי מביתי הסמוך וראיתי נער כבן 14 שוכב על שביל הליכה מרוצף", אמר פלאוט. "הוא היה בהכרה מלאה עם סימני הכשה בכף הרגל. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל מתן נוזלים וטיפול תרופתי ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים תוך המשך טיפול והכנת הצוות הרפואי במיון".

לפני כשלושה חודשים נפגע באורח קשה ילד בן 12, תושב ג'סר א-זרקא, מהכשת נחש בשדות של גבעת עדה. הילד פונה לבית החולים הלל יפה בחדרה במצב קשה אך יציב, עם סימני הכשה בגפיים תחתונות. בבית החולים מצבו יוצב, והוא החל לקבל טיפול תומך וסרום לטיפול בהכשה. לאחר מכן, הוא הועבר לבית החולים רמב"ם בחיפה.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
חבר הכנסת אראל מרגלית מוסר עדות בפרשת הצוללות בלהב 433
קיבלו כנפיים: פרחי הטיס של קורס 174 סיימו שלוש שנות הכשרה
השרים ידונו בחוק שיחייב יישובים ערביים להנציח מנהיגים ישראלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully