וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבי העבריין שחוסל באשקלון: "המשטרה לא עשתה כלום כדי להגן עליו"

28.6.2017 / 17:13

מכריו של העבריין הבכיר שנהרג בפיצוץ מכוניתו מתחו ביקורת קשה על המשטרה: "סרטון האיומים נגדו הופץ ברשתות החברתיות, והם לא עשו כלום". גורמים בארגון: "הוא ביקש לא להיות מאובטח ויצא מתכנית ההגנה"

צילום: שי מכלוף, עריכה: ניר חן

מקורבי העבריין הבכיר שחוסל אתמול (שלישי) באשקלון מותחים ביקורת קשה על המשטרה. "הוא פנה אליהם עם סרטון איומים נגדו, והם אמרו שהם לא יכולים לעשות כלום כי מי שחשוד בפרסומו אינו בישראל". בסרטון נראית תמונתו של הנרצח, כשיד יורה לעברה עד ריקון המחסנית.

לדברי חבריו של עד המדינה שחוסל, הוא חשש לחייו בתקופה האחרונה. "הוא נתן להם את הסרטון שהופץ ברשתות החברתיות, והם לא עשו כלום", מחו. גורמים במשטרה טוענים כי עד המדינה ביקש בעבר לא להיות מאובטח על ידי שוטרים, ואף יצא מתכנית ההגנה שהוענקה לו.

חיסולו של עד המדינה חשף מחדל משטרתי, שכן נודע כי המשטרה טענה כי ביכולתה להגן על חייו, וסירבה להעביר דיון בעניינו למקום שאינו באזור הדרום, שם חש מאוים. בית המשפט קיבל את הטענה – והעבריין שילם בחייו.

עוד בוואלה! NEWS:
רצח העבריין באשקלון: "החיסול המשמעותי ביותר בשנים האחרונות"
חודשים לפני החיסול: "סרטון האיומים" שנשלח לעבריין שנרצח באשקלון
עד המדינה חש סכנה לחייו והתריע - המשטרה ענתה: "בדרום נגן עליך"

העבריין שחוסל באשקלון הלילה 27 ביוני 2017. ערוץ 10, צילום מסך
העבריין שחוסל/צילום מסך, ערוץ 10

לפני כ-20 שנה הסתכסך העבריין ששמו אסור בפרסום עם ראש ארגון פשיעה, אך בפגישה ביניהם השניים ליבנו את המשקעים ולימים הוא הפך ל"חייל" בכיר בארגון. בעשור הקודם הוא נעצר, ובמקביל מאחורי הקלעים התגלע סכסוך בינו לבין ראש ארגון הפשע. לאחר מכן עזב את הארץ לתכנית שאמורה הייתה להגן עליו, ומשחזר נכלא בשל עבירות אלימות.

לפני חצי שנה פנה לבית המשפט וביקש להעתיק את מקום הדיון בעניינו ממחוז הדרום, שבו הרגיש מאוים, לתל אביב. "לטענת המבקש, יש להורות על העברת התיק לבית משפט שלום אחר, מאחר שהגעתו לבית משפט השלום בבאר שבע מעמידה אותו בסיכון גבוה למפגש עם גורמים הנוגעים לארגון הפשיעה נגדו העיד בעבר", נכתב בהחלטת בית המשפט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ראשוני. תיעוד סרטון האיומים שנשלח לעבריין שחוסל במכוניתו באשקלון. מערכת וואלה! NEWS
מתוך סרטון האיומים נגד העבריין/מערכת וואלה! NEWS

המשטרה, באמצעות המחלקה הפלילית בפרקליטות המדינה, התנגדה וטענה כי אינה חולקת על כך שקיים איום ממשי על ביטחונו של המבקש. אולם, במשטרה הבהירו כי לאחר בדיקה במטרה המחוז ובמטה הארצי הם סבורים שאבטחת המבקש תהיה טובה ויעילה יותר דווקא בתחומי מחוז הדרום וכי העברת מקום הדיון למחוז שיפוט אחר תקשה מאוד על אבטחתו של עד המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully