וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביטחון בשחקים: אסד ביקר לראשונה בבסיס חיל האוויר הרוסי בלטקיה

נשיא סוריה ממשיך לסייר במדינה, והמשיך מחמאת שבמרכזה אל לטקיה שבצפונה, שם שוכן בסיס המשמש את הכוחות הרוסיים המסייעים למשטרה. הוא צולם בתא הטייס של אחד מכלי הטיס ולווה בידי הרמטכ"ל הרוסי

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

נשיא סוריה בשאר אסד הגיע לביקור בבסיס חיל האוויר הרוסי חמימים שבמחוז לטקיה, לראשונה מאז תחילת המעורבות הרוסית במלחמה - כך דיווחה היום (שלישי) התקשורת הממלכתית במדינה. אסד ביקר השבוע גם בעיר חמאת, כחלק מהביטחון הגובר שלו המאפשר לו לצאת מהבירה דמשק, והיום הגיע אף צפונה יותר.

בתמונות שפורסמו בחשבונות המזוהים עם המשטר ברשתות החברתיות נראה אסד כשהוא יושב בתא הטייס של מטוס קרב רוסי מדגם סוחוי 35 בבסיס, וסוקר כלי נשק, חיילים וכלי רכב משוריינים. בסוכנות הידיעות הסורית סאנ"א דווח כי הוא לווה על ידי רמטכ"ל צבא רוסיה ואלרי גרסימוב.

מהבסיס בלטקיה החלה מוסקבה במערכה האווירית בספטמבר 2015, שסייעה לאסד לבסס את שלטונו ולהדוף את המורדים שהתקרבו למעוזיו, כמו גם את לוחמי דאעש באזורים אחרים במדינה.

ביום ראשון הוא התפלל לרגל עיד אל-פיטר במסגד בחמאת, שאליה הגיע לראשונה מאז תחילת המלחמה ב-2011. אתמול הוא ביקר חיילים פצועים, יחד עם אשתו אסמה, בפרברי העיר.

לקריאה נוספת בנושא
לראשונה מאז החלה המלחמה: אסד ביקר בחמאת לרגל עיד אל-פיטר
שיחה בין טראמפ לאסד וסיפור כיסוי: הערוץ החשאי לשחרור שבוי אמריקני

נשיא סוריה אסד מבקר בבסיס חיל האוויר הרוסי בלטקיה, 27 ביוני 2017. טוויטר, צילום מסך
מרגיש בטוח. אסד בבסיס בחמימים/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully