וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שרף לה הכול": קריאה לתרומות לאישה שגרושה? ניסה לרצוח אותה

26.6.2017 / 13:18

חברת משפחה של ל', שבעלה לשעבר דוד בוקובזה הואשם בניסיון רצח שלה, מנסה לגייס 30 אלף שקלים עבורה באמצעות קמפיין מימון המונים. לדבריה, הכסף יאפשר לה ולבנותיה להתמקד בשיקום המשפחה. "הן חסרות כל", סיפרה החברה

צילום: בני בן סימון, עריכה: יאיר דניאל

פרויקט גיוס תרומות הוקם השבוע עבור ל', גרושתו של דוד בוקובזה, שהואשם בניסיון להצית אותה באש לנגד עיניהן של בנותיהם, בנות שש ושמונה. קרן דניאלי, יזמית וחברת משפחה של ל' פתחה בפרויקט יחד עם מתנדבים שנרתמו לעזור. "ל' לא עובדת כבר חודשיים וחצי. הן פשוט חסרות כל", הסבירה דניאלי. "כדי להוריד מהן את הנטל הכלכלי של התחזוקה השוטפת הכוללת אוכל, חשמל ומים – אנחנו מנסים לגייס עבורה כספים כדי שהיא תוכל להתמקד בשיקום הבנות".

בוקובזה חטף את שתי בנותיהם לתאילנד ב-2014 משום שלטענתו הן ספגו התעללות מינית. לאחר זמן קצר שב בוקובזה לארץ, והבנות הושבו לאם. הוא הורשע בחטיפה והוטל עליו עונש מאסר של 17 חודשים. הוא שוחרר מהכלא ועבר להתגורר בבאר שבע.

בחודש שעבר הגיע בוקובזה לדירת גרושתו וניסה לירות בה למוות. לאחר שכשל שפך עליה בנזין וניסה להצית אותה, בזמן שבנותיהם בבית. האישה הצליחה להימלט ממנו וכך גם הילדות. באותו היום, ניסה בוקובזה להתאבד. לפי כתב האישום, למחרת בבוקר, עם מציאת גופתו של אבי אלתר, חברו, התברר כי בוקובזה רצח אותו. במאי האחרון הוגש כתב אישום נגד גרושה של ל' דוד בוקובזה, בגין רצח חברו אלתר ובניסיון לרצח של ל'.

לקריאה נוספת
חץ, אלה וחומצה: אישום נגד הגבר שרצח חברו וניסה להצית את גרושתו
רצח את חברו וניסה להצית את גרושתו: מסע הנקמה של האב שחטף את בנותיו
גרושת החשוד משחזרת: "הבנות צעקו - אבא, אל תהרוג את אימא"

ויזואליה של דוד בוקובזה בבית המשפט המחוזי בבאר שבע. בני בן סימון
ניסה להצית את אשתו לנגד עיניהן של בנותיהם. בוקבזה/בני בן סימון

דניאלי, יזמית ובעלת עסק עצמאי לצילום, הקימה את הפרויקט באתר GiveBack מבית Headstart. "אנחנו רוצים לתת לה זמן להיות עם הבנות שלה כדי להתמקד בשיקום המשפחה". דניאלי מנסה לגייס 30 אלף שקלים, אבל מאמינה שתוכל לעבור אותו. "מהסכום הזה הן יוכלו להתקיים במשך חודש וחצי ללא עבודה והוא גם יספיק לציוד בסיסי ולשיעורים לבנות".

ל' היא אחותה של חברתה הטובה של דניאלי. "ידעתי שיהיה לה מאוד קשה להשתקם כי אין לה כסף, הוא שרף לה את הכול: את הדירה, את הרהיטים ואת הבגדים. הילדות היו מנגנות על פסנתר, ועכשיו אין להן כלום. היא כל הזמן מספרת איך היא הייתה רוצה להחזיר אותן לשיעורי הפסנתר ושאין לה איך לתת את זה. זה דבר מינימלי, אחרי שהן ראו איך אבא שלהן מנסה לרצוח את אימא שלהן ואותן, זו פשוט טראומה מזעזעת".

דניאלי סיפרה כי ל' שיתפה אותה בקושי של הבנות להירדם בלילות בתקופה האחרונה. "הן אמנם עוברות טיפולים פסיכולוגיים, אבל הכול נורא קשה", אמרה. "אנחנו נורא רוצים שהן ישתחררו ויחזרו לשגרה, לחוגים, לשיעורים פרטיים. הן הפסידו כל כך הרבה ימים של לימודים, עקרו אותן מהבית".

עוד בוואלה!

תיק 2000: שלדון אדלסון ורעייתו מרים יעידו השבוע בלהב 433

לכתבה המלאה
דוד בוקובזה עם בנותיו. פייסבוק, צילום מסך
"טראומה מזעזעת". בוקובזה והבנות המשותפות/צילום מסך, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully