וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חץ, אלה וחומצה: אישום נגד הגבר שרצח חברו וניסה להצית את גרושתו

25.5.2017 / 13:33

כתב אישום הוגש נגד דוד בוקובזה, שריצה בעבר עונש מאסר על חטיפת בנותיו. האישום מגולל את מסע הנקמה שלו, שתוכנן עוד בכלא, לרצוח את חברו, לגנוב את אקדחו ולירות למוות בגרושתו לעיני בנותיהן

צילום: בני בן סימון, עריכה: יאיר דניאל

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (חמישי) כתב אישום נגד דוד בוקובזה, תושב באר שבע כבן 47, בגין רצח חברו אבי אלתר, ניסיון רצח של גרושתו ואם בנותיו, הצתת דירתה והצתת רכבו ליד בית המשפט העליון בירושלים. כתב אישום מייחס לנאשם את העבירות רצח בכוונה תחילה, ניסיון רצח, חבלה של ממש בנסיבות מחמירות, הצתה בנסיבות מחמירות ועבירות נשק.

תחילתה של פרשה זו לפני כשלוש שנים, אז חטף הנאשם את שתי בנותיו הקטנות לתאילנד על רקע סכסוך גירושים עם אם הקטינות. מבצע משולב של המשטרה עם גורמים בינלאומיים הצליח להשיב את ילדות לחזקת אמן. בעקבות חטיפה זו הועמד בוקבוזה לדין ונידון לעונש מאסר בן 17 חודשים, שממנו שוחרר ביולי 2016.

לפי כתב האישום, שהוגש לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, עוד קודם למאסרו, החליט הנאשם שינקום בגרושתו ובאנשים נוספים שסבר כי פגעו בו. במסגרת תכנית הנקמה שרקם, ערך הנאשם רישומים שונים בנוגע לאפשרויות העומדות בפניו להשגת נשק. אלתר ובוקובזה הכירו על רקע עבודתם. בוקבוזה, שהיה מודע לעובדה כי אלתר החזיק בנשק אישי ברישיון, כתב ברישומיו על האפשרות לחסל את חברו ולחטוף את נשקו.

לקריאה נוספת:
רצח את חברו וניסה להצית את גרושתו: מסע הנקמה של האב שחטף את בנותיו
"לא קל לי, אני מצטער מכל הלב": כך חמק חוטף בנותיו ממאסר ארוך

דוד בוקובזה עם בנותיו. פייסבוק, צילום מסך
לנקום במי שסבר שפגעו בו. בוקובזה עם בנותיו/צילום מסך, פייסבוק

ב-7 באפריל הזמין בוקובזה את אלתר בתואנה שהוא מעוניין לשחק עמו קלפים. כדי להרוג אותו הוא הצטייד בקשת וחצים, באלה ובחומצה. אלתר, נושא על גופו את אקדחו, הגיע לביתו של הנאשם סמוך לשעה 10:00. בעת שהותו שם תקף הנאשם את אלתר באמצעות חץ, אלה ושפך על גופו חומצה. אלתר מת במקום, אך גופתו נמצאה רק למחרת, כשביממה זו הוא הוכרז "נעדר".

אחרי שרצח את אלתר החליף בוקובזה את מכנסיו המוכתמים בדם ולקח עמו תיק צד שהכיל אזיקי מתכת, אזיקונים, חבל, נייר דבק, דבק מגע ובקבוקים המכילים חומר דליק. הוא גם לקח עמו את אקדחו של המנוח ומחסניתו.

בסמוך לשעה 11:35 הגיע הנאשם לבית גרושתו בבניין מגורים בבאר שבע, ונכנס לדירה. בדירה, הצמיד בוקובזה את האקדח של למצחה וניסה להכניס מחסנית אליו בזמן שאחז בו בידו. גרושתו נאבקה בו ותפסה את האקדח והמחסנית. בשלב זה תפס הנאשם את גרושתו בראשה, תוך שהוא חונק אותה, והטיח את ראשה בקיר כמה פעמים. הכול לעיני בנותיו שצעקו לעברו שלא יהרוג אותה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נמצא לאחר יממה. אבי אלתר/מערכת וואלה!, צילום מסך

משלא הצליח להכניס את המחסנית לאקדח, שפך עליה חומר דליק שהביא עמו וניסה להציתה, אך היא הספיקה לברוח מהבית, כשהיא חבולה ופצועה, בעוד הבנות נשארו בתוך הבית יחד עם אביהן. לאחר שנמלטה שפך הנאשם את החומר הדליק שהביא עמו בסלון והצית את הדירה, בעוד הבנות בבית. האש התלקחה בדירה, והנאשם נמלט מהמקום. הבנות הצליחו להימלט מהדירה מיד כשהאש התלקחה ובטרם התפשטה, וכוחות כיבוי אש שהוזעקו למקום השתלטו על הדליקה וכיבו את האש. לדירה נגרם נזק כבד עקב נזקי ההצתה.

לאחר מכן נסע בוקבוזה ברכב שכור לכיוון ירושלים לבית המשפט העליון, כשהוא נושא עמו ברכב את אקדחו של המנוח וחומר דליק. אחרי שנמלט מדירת גרושתו ובטרם הגיע לירושלים, העלה הנאשם שני סרטונים ליוטיוב, כאשר באחד מהם ציין: "קיבלתי החלטה לעשות נקמה בפושעים על הפשע הזה שעשו ולצורך כך הייתי צריך לעבור מאסר בישראל וקשיים נוספים".

בשעה 16:45 הגיע בוקובזה לחניון בית המשפט העליון בירושלים ונעמד עם הרכב מאחורי מבנה הנמצא בסמוך לכניסה לחניון. שם, שפך הנאשם את הנוזל הדליק בחלל תא הנוסעים בחלקו הקדמי והבעיר אש. האש התלקחה בתוך הרכב ואחזה גם בנאשם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכוניתו של בוקובזה בחניון בית המשפט/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully