וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זליגת ירי מסוריה: נפילות בשטח פתוח ברמת הגולן; אין נפגעים

24.6.2017 / 15:28

עקב זליגת הירי ממלחמת האזרחים זוהו כמה נפילות בשטח ישראל, אולם לא נגרם נזק. גורמי צבא מסרו כי הפגיעות היו בשטחים חקלאיים באזור קוניטרה, על כן מטיילים וחקלאים הורחקו מהאזור

צילום: דו"צ, עריכה: שמרית גולדשטיין

כמה נפילות זוהו היום (שבת) בשטח פתוח בצפון רמת הגולן. ככל הנראה כתוצאה מזליגת הירי ממלחמת האזרחים המתחוללת בסוריה. לא דווח על נפגעים ולא נגרם נזק.

גורמי צבא בפיקוד צפון מסרו כי בסריקות שבוצעו אותרו נפילות בשטחים חקלאיים באזור מעבר קוניטרה, ולכן פונה אזור עמק הבכא ופתחת קוניטרה ממטיילים ומחקלאים.

עוד ציינו הגורמים כי הלחימה בין צבא סוריה למורדים, שכוללת ירי ארטילרי, עדיין נמשכת וכי הדי הפיצוצים נשמעים היטב באזור. לפי הארגון הסורי לזכויות אדם, ביממה האחרונה מתנהלים קרבות עזים בין משטרו של בשאר אסד לבין המורדים באזור קונטרה, הכוללים ירי פגזים ופצצות מרגמה לעבר העיירות חדר וא-סמדאניה.

עוד בוואלה! NEWS:
נסראללה: רבבות לוחמים זרים ישתתפו במלחמה עתידית עם ישראל
איזנקוט בכנס הרצליה: "נעשה הכל כדי למנוע העברת נשק לחיזבאללה"
עוד תקרית אווירית בסוריה: ארה"ב הפילה מל"ט איראני של המשטר

זליגת אש מהלחימה בסוריה לשטח ישראל, אוגוסט 2014. ג'יליס
נפילות בצפון רמת הגולן, אוגוסט 2014/ג'יליס

בחודש אפריל תקף צה"ל משגרים בצפון הגולן הסורי, לאחר שנפלה פצצת מרגמה בשטח פתוח בצפון רמת הגולן. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. זמן קצר לאחר הנפילה נשמעה אזעקה בכמה יישובים בדרום רמת הגולן. לאחר הישמע האזעקה, נשמע פיצוץ. מדובר צה"ל נמסר אז כי זוהו שתי נפילות נוספות בשטח פתוח בצפון רמת הגולן.

"צה"ל לא יסבול כל ניסיון פגיעה בריבונותה של מדינת ישראל ובביטחון תושביה ורואה במשטר הסורי האחראי על הנעשה בשטחו", נמסר אז מדובר צה"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully