וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסראללה: רבבות לוחמים זרים ישתתפו במלחמה עתידית עם ישראל

מזכ"ל חיזבאללה נשא נאום לרגל "יום קודס" והתריע ממלחמה אפשרית עם סוריה או לבנון. "האויב חייב לדעת כי אם יפתח במלחמה נגדנו או נגד סוריה, הלחימה לא תישאר לבנונית-ישראלית או סורית-ישראלית", אמר בנאום מוקלט

צילום: רויטרס

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה אמר אתמול (שישי) כי מלחמה עתידית של לבנון או סוריה מול ישראל תמשוך אלפי לוחמים ממדינות זרות, בהן איראן, עיראק ותימן. "האויב הישראלי חייב לדעת כי אם ישראל תפתח במלחמה נגד סוריה או לבנון, הלחימה לא תישאר לבנונית-ישראלית או סורית-ישראלית", אמר בנאום מוקלט ששודר במעוז חיזבאללה בלבנון, רובע דאחייה.

הוא ציין כי לא בטוח שמדינות יתערבו ישירות בלחימה, אך אמר כי "המלחמה תסלול את הדרך לאלפים אולי למאות אלפי לוחמים מכל מדינות ערב והעולם האסלאמי להשתתף בה". בנאום לרגל "יום קודס" שצוין אתמול, נסראללה ציטט בדבריו את אמירתו של שר הביטחון אביגדור ליברמן, שלפיה ישראל לא ניצחה באף מלחמה מאז 1967.

עוד בוואלה NEWS
בשל עברו הפלילי: מנהיג האופוזיציה ברוסיה לא יוכל לרוץ לנשיאות
חשיפת מסמך הדרישות מקטאר: "ההדלפה רק תחריף את המשבר"
ניתוק קשר עם איראן וסגירת אל-ג'זירה: דרישות מדינות ערב מקטאר

תומכי חיזבאללה מאזינים לנאום מוקלט של מזכ"ל הארגון חסן נסראללה בלבנון. 23 ביוני 2017. רויטרס
"יש לנו הוכחות שמטוסים ציוניים תקפו בתימן". נסראללה בנאומו המוקלט, אמש/רויטרס

בדבריו, התייחס נסראללה למלחמה בתימן וייחס את התקיפות בשטחה לעמדתה כלפי הפלסטינים. "תימן מותקפת בגלל יחסה לפלסטינים, אזרחיה עדיין נלחמים ולא יכולים להיות חלק מהסכם 'למכור' את פלסטין", אמר. "יש לנו הוכחות שמטוסים ציוניים תקפו בתימן. הדבר המסוכן ביותר כרגע הוא היחסים הדיפלומטיים בין ישראל לבין כמה ממדינות ערב".

"משחק הצביעות נגמר, ירושלים תשוחרר רק על ידי הנאמנים", הוסיף נסראללה, ופנה גם לעם הפלסטיני בקריאה: "אל תאבדו תקווה למרות כל הקשיים, ציר ההתנגדות מתחזק ופלסטין היא חלק ממנו". נסראללה חזר על הזהרותיו לישראל והדגיש כי מלאי הרקטות של חיזבאללה יכול לפגוע בכל מטרה צבאית בשטח ישראל. לדבריו, כל מלחמה של ישראל עם לבנון או עם חמאס שברצועת חמאס "תעלה לה ביוקר", וכי צה"ל לא יוכל לנצח בה.

בחודשים האחרונים גברה המתיחות בגבול הצפוני, מאז כניסתו לתפקיד של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, שהקשיח את עמדות הבית הלבן נגד איראן. תקיפות שיוחסו לישראל בחודשים האחרונים פגעו גם בבכירי חיזבאללה בשטח סוריה.

(עדכון ראשון: 19:56)

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
תומכי חיזבאללה מאזינים לנאום מוקלט של מזכ"ל הארגון חסן נסראללה בלבנון. 23 ביוני 2017. רויטרס
תומכי חיזבאללה מריעים בפני נאומו המוקלט של נסראללה, אמש/רויטרס
תומכי חיזבאללה מאזינים לנאום מוקלט של מזכ"ל הארגון חסן נסראללה בלבנון. 23 ביוני 2017. רויטרס
תומכי חיזבאללה מריעים בפני נאומו המוקלט של נסראללה, אמש/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully