וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שב"כ מאבטח, שב"ס מאשר ביקורים: אולמרט יישאר באשפוז גם בשבת

רה"מ לשעבר יעביר את סוף השבוע במחלקה הקרדיולוגית בבית החולים שיבא. בתמונה שדלפה לרשת מאשפוזו הוא נראה רזה מאוד, ולפי ההערכות ייתכן כי מצבו הידרדר בשל המתח בו הוא שרוי על רקע הבדיקה בעניינו והדיון בוועדת השחרורים

צילום: ערוץ 10 וצלמי וואלה!NEWS, עריכה: ניב מעוז

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט נשאר בסוף השבוע לסדרת בדיקות בבית החולים שיבא שבתל השומר, בין היתר בשל ירידה במשקל גופו. אולמרט אושפז ביום שלישי לאחר שהתלונן על מיחושים בלבו בעת שהותו בכלא. אולמרט, הנושא עונש מאסר של 27 חודשים, מאושפז במחלקה הקרדיולוגית בבית החולים לאחר שמסר לאסירים שהיו עמו כי הוא חש ברע וביקש סיוע רפואי. בהמשך ביקש את רופאו האישי.

לאחר קבלת טיפול רפואי ראשוני הוזעקה ניידת טיפול נמרץ של מד"א לכלא מעשיהו כדי לפנות אותו לבית החולים. אולמרט עבר בדיקות מקיפות, ובהן נקבע אתמול (חמישי) כי אינו סובל מאירוע לבבי וכנראה לא עבר אחד כזה, טרם הגיע לבית החולים. אחת הסברות שהועלו היא שהוא שרוי במתח רב סביב סוגיית שחרורו המוקדם, מה שהשפיע על מצבו הגופני, ובתמונה שהודלפה מבית החולים, הוא נראה רזה מאוד וחלש.

במהלך אשפוזו מאובטח אולמרט על ידי אנשי שב"כ, ללא נוכחות אנשי שב"ס. עם זאת, שירות בתי הסוהר הוא שקובע עם מי ייפגש במהלך אשפוזו.

אהוד אולמרט מבלה בחנות צומת ספרים בירושלים בזמן החופשה שלו מן הכלא. נועם מושקוביץ
"נדרשת התייחסות מורכבת יותר". אולמרט בחופשה קודמת מהכלא/נועם מושקוביץ

מנהל המערך הקרדיולוגי בבית החולים שיבא, פרופ' שלומי מטצקי, אמר כי "אולמרט עבר לטיפול רופאים פנימאים לברור נוסף, לאחר שהצוות שלנו סיים את הבדיקות בתחום הקרדיולוגי. אני מעריך שבתחילת השבוע נוכל לשחרור, אם תוצאות הבדיקות יאפשרו. הוא הגיע לכאן במצב מצוין, כל הזמן תקשר עם צוות הרופאים והיה במצב רוח טוב". לפי פרופ' מטצקי, אולמרט התלונן על מיחושים בחזה בבית הסוהר, ולכן פונה לבית החולים.

פרופ' מטצקי נשאל על ההיערכות לאשפוזו של אולמרט, בשל מעמדו. "במקרים כאלו, כמו באשפוזו של הנשיא לשעבר שמעון פרס, אתה מנסה לנטרל את עצמך מדעות אישיות, ולזכור שיש מולך בן אדם – לטוב ולרע. זה קשה מאוד, אבל זה סוד ההצלחה", מדגיש פרופ' מטצקי, מנהל המחלקה שבה אושפז גם פרס.

"כשאישיות כזו מתאשפזת, נדרשת התייחסות מורכבת יותר, אבל בסופו של דבר אתה מטפל בבן אדם, ואסור לשכוח את זה", אומר פרופ' מטצקי.

בניין הלב של המרכז הרפואי שיבא תל השומר, יוני 2017. יותם רונן
מרכז הלב בבית החולים שיבא/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully