וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט חש ברע בכלא - ופונה לבית חולים: "התלונן על כאבים במשך שבוע"

ראש הממשלה לשעבר, הנושא 27 חודשי מאסר בכלא מעשיהו, פונה לטיפול בשיבא לאחר שהתלונן על כאבים בחזה. מקורבים לאולמרט: "בקשותיו לבדיקה רפואית בתאו נענו בשלילה". שב"ס: "הוא לא התלונן על שום בעיה"

צילום: ערוץ 10 וצלמי וואלה!NEWS, עריכה: ניב מעוז

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט חש היום (שלישי) בכאבים בחזה ופונה לבית החולים שיבא בתל השומר, שם נמשכת הערכת מצבו. לפי גורם בשב"ס, אולמרט, הנושא עונש מאסר של 27 חודשים, מסר לאסירים שהיו עמו כי הוא חש ברע וביקש סיוע רפואי. בהמשך ביקש את רופאו האישי. לאחר קבלת טיפול רפואי ראשוני הוזעקה ניידת טיפול נמרץ של מד"א לכלא מעשיהו כדי לפנות אותו לבית החולים.

גורמים המקורבים לאולמרט סיפרו לוואלה! NEWS כי במשך קרוב לשבוע התלונן ראש הממשלה לשעבר על כך שהוא לא חש בטוב, וביקש להביא רופא לתאו. עם זאת, לדברי הגורמים, הוא נענה בשלילה.

משירות בתי הסוהר נמסר בתגובה לטענות כי אולמרט "לא התלונן על שום בעיה רפואית". על פי שב"ס, "הוא הגיש בקשה להכניס רופא, והבקשה נבחנה. אין קשר בין הבקשה לבין העובדה שלא הרגיש טוב היום". עוד הובהר כי "יש רופא בבית הסוהר, ואם הוא היה מתלונן קודם - היה נבדק מיד".

לקריאה נוספת:
אולמרט פנה בדמעות לוועדת השחרורים: "הפכו אותי לבוגד"
ועדת השחרורים דחתה את ההכרעה על קיצור המאסר של אולמרט ל-29 ביוני
פרסום ראשון: המשטרה פשטה על הוצאת "ידיעות ספרים" בחשד להדלפת חומרי אולמרט

אהוד אולמרט, בית משפט השלום ירושלים. 10 בפברואר 2016. נועם מושקוביץ
ביקש את רופאו האישי. אולמרט/נועם מושקוביץ

עורכת דינו של אולמרט שני אילוז מסרה: "אנחנו לומדים את מצבו. נמתין לבדיקות שיעבור בבית החולים תל השומר כדי להבין ממה הוא סובל. אנו מייחלים לרפואה מהרה ושלמה". אולמרט הורשע בעבירות של קבלת שוחד, הפרת אמונים ושיבוש מהלכי משפט בפרשות הולילנד, טלנסקי ותיק השיבוש.

הוא נאסר בפברואר 2016 לתקופת מאסר של 19 חודשים. בקשת החנינה שהגיש לנשיא ראובן ריבלין נדחתה, אולם הנשיא קבע כי במצב שבו אולמרט ישוחרר מוקדם - לא יחולו עליו מגבלות של אסיר ברישיון, והוא יוכל למשל לטוס לחו"ל.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אהוד אולמרט, יוצא מכלא מעשיהו לחופשה ראשונה. 11 ביולי 2016. ראובן קסטרו
אולמרט בצאתו לחופשה מהכלא/ראובן קסטרו

לפני יומיים דחתה ועדת השחרורים את ההכרעה על קיצור המאסר של ראש הממשלה לשעבר ל-29 ביוני, יום חמישי הבא. הוועדה התכנסה לדון בבקשתו של אולמרט לנכות שליש מעונשו, 27 חודשים אותם הוא נושא בבית הכלא מעשיהו. במהלך הדיון בוועדת השחרורים אמר אולמרט בסערת רגשות ובעיניים דומעות: "הפכו אותי לבוגד, אני מדבר מדם לבי".

הוא אמר את הדברים בהתייחסות לבדיקה שנפתחה בעניינו, בחשד שהבריח חומרים מסווגים מהכלא. אולמרט עוד אמר לוועדה כי לא קיבל מתנות בשווי מאות אלפי שקלים, ואף כי נאלץ לשלם על עט שקיבל כראש ממשלה מנשיא ארצות הברית ג'ורג' בוש.

נציגי הפרקליטות, שהביעו התנגדות לשחרור וביקשו בשבוע שעבר לדחות את הדיון עצמו, נימקו את עמדתם ברצון להמתין לתוצאות הבדיקה כדי לגבש עמדה. עו"ד רם כספי, המייצג את אולמרט, אמר כי אין נהלים ברורים לעבודה על ספרים צבאיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פשיטה משטרתית. בניין קבוצת ידיעות אחרונות/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביום חמישי האחרון פשטה המשטרה על הוצאת ידיעות אחרונות, שצפויה להוציא לאור את ספרו של אולמרט וכן על ביתו של עורך הספר יהודה יערי - זאת לאחר שבחודש אפריל השנה נתפס עורך דינו של אולמרט, חנינא ברנדס, כשהוא נושא עמו במעטפה מן הכלא מסמכים החשודים כמסווגים שאותם כתב ראש הממשלה לשעבר.

שירות בתי הסוהר העביר את המסמכים שהוחרמו למשרד הממונה על הביטחון במשרד הביטחון (המלמ"ב), שם בדקו אם הם מכילים חומר סודי שיסכן את ביטחון המדינה. במלמ"ב קבעו כי המסמכים מסווגים והעבירו את ממצאיהם לפרקליטות, שהחליטה לפתוח בבדיקה.

(עדכון ראשון 14:28)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully