וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקף את שכנו בגרזן – זוגתו סייעה בביתור הגופה: מסע הרצח בארמון הנציב

15.6.2017 / 11:24

כתב אישום הוגש היום נגד בני הזוג מירושלים שסכסוך ארוך שנים עם שכנם הסתיים ברציחתו האכזרית ובביתור גופתו. על פי כתב האישום, בזמן שביתר הגבר את הגופה, יצאה זוגתו לרכוש כלי סיוד, שקיות אשפה וכפפות – כדי לטייח את הראיות

צילום: רוני כנפו, עריכה: שניר דבוש

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד אנדריי וולצ'נסקי וקלייר קרובלי, תושבי שכונת ארמון הנציב שבעיר, בגין רצח שכנם סמי קורל מרציאנו, סיוע לאחר מעשה, השמדת ראיה ושיבוש הליכי משפט. מעצרם של השניים הוארך עד להחלטה אחרת.

וולצ'נסקי וקרובלי, היו מסוכסכים עם שכנם ועל פי כתב האישום, החליט הנאשם ב-10 במאי לרצוח את מרציאנו באמצעות גרזן. הוא גרר את הגופה לביתו, ויחד עם קרובלי, ביתר את הגופה באמצעות סכין ומסוריות. השניים השמידו את הראיות וקברו את חלקי הגופה בגינה הקהילתית בימים שלאחר הרצח.

כתב האישום מגולל את הרצח המזעזע בארמון הנציב – ואת מסע הרכש שביצעה קרובלי לאחריו, כדי לטייח ולהעלים את הראיות. עוד מתואר כי וולצ'נסקי תקף את מרציאנו באמצעות הגרזן והיכה אותו פעמים רבות בראשו, ככל הנראה בכוונה להמיתו. כשהגיעה קרובלי לדירה וראתה את גופת שכנה מוטלת בסלון, לא התקשרה למשטרה אלא החליטה לסייע לוולצ'נסקי להעלים את הגופה.

עוד בוואלה! NEWS:
הקטטה בגינה, השקית החשודה והגופה המבותרת: הרצח בי-ם - שלב אחר שלב
בני זוג מירושלים חשודים שרצחו שכן, ביתרו גופתו והטמינו אותה בגינה
הנערים שחשפו את הגופה בירושלים: "בני הזוג הרימו שקית חשודה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביתרו את הגופה והטמינו אותה בגינה. קרובלי ווולצ'נסקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר שביתרו את הגופה, עטף אותה וולצ'נסקי בניילון ובשקיות אשפה. במקביל, קרובלי רכשה שתי פחיות צבע לבן, שני רולרים ומגש לצבע לשם סיוד הדירה עצמה. בנוסף, רכשה שלוש חבילות של שקיות אשפה, מגבות נייר וכפפות חד פעמיות. השניים ניקו תחילה את רצפת המבואה שבה היו כתמי דם ואף החלו לסייד את קירות המבואה, שגם עליהם ניתז דמו של מרציאנו. הם הגדילו לעשות ואף תלו תמונות על קירות המבואה כדי להסתיר את סימני הרצח.

ימים אחדים לאחר הרצח ביקרו השניים בגינה הקהילתית כדי לבחון כיצד ומתי יוכלו לקבור בה את חלקי הגופה. וולצ'נסקי הופקד על טיפוח הגינה במסגרת פרויקט חברתי שנערך בשכונה, ולכן החזיק במפתחות הגינה - הנעולה בדרך כלל. השניים הכינו עגלה מאולתרת, עליהם הניחו אלונקה שבנו מקרשים ובאמצעותה טמנו את גופתו של מרציאנו. וולצ'נסקי נאשם ברצח, השמדת ראייה ושיבוש הליכי משפט. קרובלי נאשמת בסיוע לאחר מעשה, השמדת ראייה ושיבוש הליכי משפט – אך לא בעבירת הרצח עצמו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"טמנו את גופתו בגינה קהילתית". מרציאנו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully