וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנערים שחשפו את הגופה בירושלים: "בני הזוג הרימו שקית חשודה"

16.5.2017 / 19:55

שני בני 15 שהבחינו בפעילות חשודה של שכניהם באישון לילה הובילו את המשטרה למשתלה באזור, שם נמצאה גופת סמי מרציאנו, גבר ערירי שהסתכסך עם בני הזוג אנדריי וולצ'נסקי וקלייר קרובלי, החשודים ברצח. השכנים סיפרו: "היו מוזרים, אבל לא נראו אלימים"

צילום: יותם רונן, עריכה: ורד לידני ויאיר דניאל

"ראינו אותם מרימים משטח עץ על גלגלים עם שקית שחורה גדולה עליו. איך שהם ראו אותנו, הם עצרו. התרחקנו להשקיף מהצד, וראינו שהם מתחילים להתקדם למעלה. ראינו את בני הזוג וחלפנו על פניהם, וראינו על הפנים שלה שהיא לחוצה ומפחדת" - כך תיארו שני נערים בני 15 משכונת ארמון הנציב בירושלים את המפגש עם שכניהם, שעל פי החשד רצחו גבר המתגורר בבניין שלהם, ביתרו את גופתו, הסתירו אותה בשקיות וקברו אותה בגינה ציבורית.

השניים מתגוררים בבניין הסמוך לזה שבו מתגוררים בני הזוג אנדריי וולצ'נסקי וקלייר קרובלי, בני 44, החשודים ברצח שכנם סמי מרציאנו, בן 59, שהתגורר בגפו. לאחר שהבחינו בפעילות החשודה של השניים הם התקשרו לדווח למשטרה, שעודכנה בהמשך על היעדרותו של מרציאנו. "אחרי שהתקשרנו החלו החיפושים. רק אתמול מצאו את המקום שבו שמו אותו", אמרו אתמול בשיחה עם וואלה! NEWS. היום הותרה הפרשה לפרסום.

שטח המריבה – רצח השכנים: הכניסה לדירת החשודים והנרצח ומימין. משה שטיינמץ
"הם עצרו כשראו אותנו". הבניין שבו התגוררו הנרצח ובני הזוג/משה שטיינמץ
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הם היו מוזרים". החשודים ברצח, שלשום/מערכת וואלה!, צילום מסך

עיסוקו של וולצ'נסקי סייע בחקירה. "מאחר שהבעל היה מפקח על המשתלה באזור, לקחנו את המשטרה לשם ואמרנו להם שזה יכול להיות המקום. אנחנו הובלנו את המשטרה", אמרו הנערים. הם סיפרו כי הנרצח היה "בחור נחמד, תמיד ישב פה ואמר לכולם בוקר טוב. הם (החשודים) תמיד היה מסתגרים בבית. הבעל היה מסתובב ומוצא מגזמות וכל מיני דברים, שיערנו שהוא הולך למשתלה כי הוא תמיד היה הולך אליה עם מריצות".

מרציאנו לא היה בקשר עם קרובי משפחתו. הוא היה בקשר עם חבר אחד, שלפני כמה ימים מצא את דירתו לא נעולה, אולם ארנקו וצרור המפתחות היו בתוכה. הוא דיווח על כך למשטרה, אך החוקרים חשבו בתחילה כי מדובר במקרה שגרתי של נעדר. הוא עבד לאורך השנים בכמה מקומות עבודה, האחרון שבהם היה מפעל הארוחות "מבושלת".

שטח המריבה – רצח השכנים: הכניסה לדירת החשודים והנרצח ומימין. משה שטיינמץ
"שיערנו שהם הולכים למשתלה". הגינה שבה נמצאה הגופה בארמון הנציב/משה שטיינמץ

שכנים נוספים של הנרצח סיפרו אתמול כי ידעו על הסכסוך המתמשך בין הקורבן לבני הזוג, אולם לא שיערו כי הוא יתפתח לכדי רצח. "הם היו אנשים נחמדים, תמיד אומרים שלום", סיפרה שכנה. "הייתי גר בבניין הסמוך, הפעם אחרונה שראיתי את מרציאנו הייתה לפני שלושה שבועות בפתיחת הקאנטרי קלאב בשכונה. הוא הגיע ושוחח איתי, ואמר שהוא שמח כי בדיוק יצא לפנסיה ויוכל להגיע לבריכה בשכונה. שוחחנו על מה שקורה בשכונה, וזהו. הייתי בהלם כששמעתי שזה הוא", סיפר יו"ר המנהל הקהילתי בשכונה, יהודה בן יוסף.

בן יוסף סיפר על החשודים כי הם אמנם התנהגו באופן חריג, אך לא דבר שמעלה חשש. "הם הפעילו את הגינה הקהילתית (שבה טמנו את הגופה, מ"ש), הייתה להם מודעות לסביבה. אותם לא הכרתי, וממה שהבנתי מהשכנים, הם לא היו מדמיינים בדמיון הכי פרוע שהם יכולים לעשות דבר כזה. מוזרים אולי כן, אבל לא נראים כאנשים אלימים. אני יודע שהיו המון בעיות בינם לבין הנרצח". הוא הוסיף כי "לנו כשכונה זה אירוע רצח שני בתוך זמן קצר מאוד, וזה עצוב ומדאיג שאין סובלנות וסבלנות בין אחד לשני".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיעוד מעצרו של החשוד ברצח בביתו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully