וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחירות ברמלה: מיכאל וידל נבחר לראש העיר עם 53% מהקולות

14.6.2017 / 8:54

וידל זכה בתמיכת מפלגת הליכוד וגם בתמיכת תושבי העיר, וזכה בבחירות. הוא צפוי לכהן בתפקיד כשנה וחצי, עד הבחירות הארציות של הרשויות המקומיות. "רמלה יוצאת לדרך חדשה", אמר בנאום הניצחון

מיכאל וידאל נבחר לראשות העיר רמלה. מטה מיכאל וידל, מערכת וואלה! NEWS
נבחר עם 53% מהקולות. חגיגות הניצחון במטה וידל, אמש/מערכת וואלה! NEWS, מטה מיכאל וידל

מיכאל וידל נבחר הלילה (רביעי) לראשות העיר רמלה עם רוב של 53.71% מהקולות, כך נמסר מעיריית רמלה. וידל צפוי לכהן בתפקידו עד לתאריך הבחירות ברשויות המקומיות, שנקבע לאוקטובר 2018 - זאת כיוון שמערכת הבחירות הוקדמה באופן לא צפוי בעקבות התפטרותו של ראש העיר הקודם יואל לביא, שכיהן בתפקיד 24 שנים, ונחשב לאחד מראשי הערים הוותיקים בישראל.

בין המתמודדים נמנה גם מחליפו הזמני של יואל, מוטי יצחקי, שכיהן זמנית כראש העיר מרגע התפטרות קודמו לתפקיד ועד לבחירות הבזק. וידל ויצחקי הם חברי מפלגת הליכוד, ושניהם טענו כי זכו לתמיכת המפלגה בבחירות, אך וידל הוא זה שזכה בה בפועל. יצחקי עתר במהלך הקמפיין לוועדת הבחירות המרכזית בדרישה למנוע מוידל להציג את עצמו כמועמד המפלגה, אך בקשתו נדחתה.

עוד בוואלה! NEWS
התובע הכללי של טראמפ: הטענות ששיתפתי פעולה עם רוסיה - שקר מתועב
הפסיקה האחרונה של רובינשטיין טומנת בחובה מסר חתרני למערכת המשפט
מות הקצין במרוץ בבקעה: שני קצינים הודחו, סגן-אלוף ננזף

מיכאל וידאל נבחר לראשות העיר רמלה. מטה מיכאל וידל, מערכת וואלה! NEWS
התמודד על תמיכת מפלגת הליכוד ועל תמיכת התושבים. מטה וידל, אמש/מערכת וואלה! NEWS, מטה מיכאל וידל

יצחקי גרף 26% מקולות הבוחרים, ואילו המועמד השלישי, עדי שטרנברג, גרף 20.1% קולות בלבד. בסך הכל הצביעו בבחירות 36.6% מבעלי זכות ההצבעה. מדובר באחוז הצבעה נמוך, שככל הנראה נבע מהעובדה שלא הוכרז יום שבתון בעיר לנוכח הבחירות.

"הניצחון הזה הוא כולו של העיר רמלה", אמר וידל בנאום הניצחון. "היום העיר יוצאת לדרך חדשה עם ראש עיר של כולם. אני מודה לתושבי רמלה על האמון, התמיכה והליווי. ממחר הם במרכז העשייה. ממחר מתחילה העבודה הקשה באמת. אני מודה לתושבים שנתנו לי את המנדט להוביל את רמלה למקום בו היא ראויה להיות", סיכם.

עוד בוואלה!

שר החוץ של ארה"ב: הפלסטינים יפסיקו לשלם למשפחות מחבלים

לכתבה המלאה
מיכאל וידאל נבחר לראשות העיר רמלה. מטה מיכאל וידל, מערכת וואלה! NEWS
"הניצחון הזה כולו של העיר רמלה". וידל, אמש/מערכת וואלה! NEWS, מטה מיכאל וידל

וידאל, בן 52, נשוי ואב לארבעה, בעל תואר ראשון במדעי המדינה ותואר שני במשפטים. טרם מערכת הבחירות כיהן בחמש השנים האחרונות כסמנכ"ל מנהל וארגון ברשות שדות התעופה, בה היה אחראי על מערך כוח האדם העצום וניהל את הסיכונים של הרשות. בעברו, שימש בתפקיד בכיר ברשות המיסים וכראש מטה שר התחבורה. במסגרת תפקידיו ריכז תקציבי ענק של מאות מיליוני שקלים וקידם רפורמות מקיפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully