וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דליה נמצאה ללא רוח חיים במלון בת"א; בעלה נעצר בחשד לרצח

13.6.2017 / 0:50

דליה ברוך, בת 63 מאשדוד, היא האישה שגופתה נמצאה במלון רנסנס בעיר. החשוד ברציחתה הוא בעלה, בן 65, שניסה לשים קץ לחייו. המשטרה תבקש את הארכת מעצרו של החשוד, שמאושפז במצב קשה בבית החולים איכילוב

צילום: אבי כהן, עריכה: יאיר דניאל

המשטרה הודיעה אתמול (שלישי) כי האירוע שבו נמצאה גופתה של דליה ברוך, תושבת אשדוד בת 63, במלון "רנסנס" בתל אביב, נחקר כחשד לרצח כשהחשוד הוא בעלה, בן 65 שניסה לשים לאחר מכן קץ לחייו. היום תבקש המשטרה להורות על המשך מעצרו של החשוד, שמאושפז במצב קשה בבית החולים איכילוב בעיר.

השניים נמצאו מחוסרי הכרה בחדרם בידי חדרנית המלון. היא הזעיקה את קצין הביטחון וצוות המלון. על גופת האישה לא נמצאו סימני אלימות והחוקרים משערים כי היא ככל הנראה הורעלה או נחנקה. מפרטים ראשוניים עולה כי השניים סבלו ממחלות קשות והותירו אחריהם מכתב התאבדות.

"כשהגענו למלון הובילו אותנו לאחד החדרים, שם ראינו אישה בשנות ה-60 לחייה, מחוסרת הכרה, ללא נשימה וללא דופק", סיפרו פרמדיק מד"א דור קאופמן ופרמדיקית מד"א רותם ארגוב. "בסמוך היה גבר בהכרה מעורפלת, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו מוגדר קשה ויציב. ביצענו בדיקות רפואיות לאישה, היא הייתה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה".

(עדכון ראשון: 22:37)

עוד בוואלה! NEWS:
חשד לרצח: גופת נערה בת 18 נמצאה עם סימני אלימות בדירה ברמלה
בת 80 מאשקלון נפצעה קשה בבית אבות במהלך תרגיל רעידת אדמה
החשוד באונס עובדותיו במשרד פרסום: "מתחרה עסקי מנסה למוטט אותי"

מלון רנסנס בתל אביב 12 יוני 2017. מד"א
מלון רנסנס בתל אביב בו נמצאו בני הזוג, אתמול/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully