וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד באונס עובדותיו במשרד פרסום: "מתחרה עסקי מנסה למוטט אותי"

13.6.2017 / 19:45

בחקירתו במשטרה הכחיש החשוד בחשדות נגדו וטען הנשים התלוננו נגדו ב"ניסיון לסחוט כסף". זאת למרות שהודה כי אף אחת מהן לא פנתה אליו בדרישה כזאת. אישה נוספת פנתה למשטרה

צילום: יוני ריקנר, עריכה: שניר דבוש

תושב ירושלים החשוד בעשרות מקרי אונס של נשים שהעסיק במשרד פרסום בבירה ממשיך להכחיש את החשדות נגדו. בחקירתו במשטרה טען החשוד כי "מעולם לא אנסתי ומעולם לא ביצעתי עבירות מין באף אחת מהנשים". מאז שהתיר אתמול בית המשפט לפרסם את פרטי החקירה פנתה אישה נוספת למשטרה, על אף ששמו של החשוד נאסר בפרסום. למרות פנייתה של האישה, היא לא הסכימה עדיין להגיש תלונה.

החשוד, בן 30, ניהל יחד עם שותפיו את משרד התקשורת בירושלים. על פי החשד, הוא העסיק את הנשים בתפקידי ניהול, ולאחר שהעניק להן "יחס אישי קרוב" והתייחס אליהן כבנות טיפוחיו, הוא החל להשפיל אותן, להתנכל אליהן ולגעת באיבריהן המוצנעים. בהמשך, לכאורה, הוא לקח אותן לשירותים במשרדים וביצע בהן עבירות מין קשות, בהן אונס ומעשי סדום. לאחר מכן איים שאם לא ייעתרו לדרישותיו, הוא יספר על המעשים לבעליהן ולרבנים בקהילות שהן משתייכות אליהן, ובכך יבזה את שמן.

בית משפט השלום בירושלים האריך את מעצרו עד תחילת השבוע הבא. היום הגיש עורך דינו של החשוד ערעור על הארכת המעצר, אך ערעורו נדחה.

עוד בוואלה! NEWS:
מסתמן: קצבת הנכים תעלה בכמה מאות ש' בלבד; מאות מפגינים בתל אביב
החשד לרצח ברמלה: חרף המצב בבית - לא נבדק אם הנרייט הייתה בסיכון
הוארך מעצר המורה החשוד בעבירות מין: "התקרב לקטינות כדי לבצע את זממו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעצרו הוארך עד תחילת השבוע הבא. החשוד ופרקליטו עו"ד אריאל עטרי בבית המשפט, אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחקירתו אמר החשוד כי "אני נחשב לאדם מבוסס בעולם שלי. מדובר בגורם עסקי מתחרה שמנסה למוטט אותי, הוא עומד מאחורי אותן נשים ומנסה למוטט את העסק שלי". עוד טען בפני החוקרים כי "זה ניסיון לסחוט ממני כספים על ידי הנשים", למרות שלדבריו, לא פנו אליו בדרישה לקבלת כספים, אולם הוא "בטוח שזה מה שעומד מאחורי התלונות".

החוקרים הטיחו בו את חשדם ולפיו קידם ושילב את הנשים בפרויקטים שונים במשרד וכך יצר אצלן תלות בו, אותה ניצל. בתגובה אמר כי "מי שהיו אחראים למשכורות, פיטורים וקבלה לעבודה הם עובדים אחרים בחברה", ולא הוא. החשוד סיפר לחוקרים כי בטלפון הנייד שלו יש התכתבות מהתקופה האחרונה עם אחת הנשים ובה היא כותבת לו "בשמחה אבוא לעבוד".

לוואלה! NEWS נודע כי המשטרה הצביעה בפני החשוד על שלוש נשים שעבדו במשרד אותו ניהל ואותן על פי החשד אנס. היום ביקשה המשטרה לחקור בשנית את החשוד שביקש לשוחח לפני כן עם עורך דינו, אריאל עטרי. החוקרים הגישו לו מכשיר טלפון נייד וכשביקש לשוחח מטלפון קווי מחשש שהשיחה תוקלט אמרו השוטרים כי יש תקלה בטלפונים הקוויים וכך בסופו של דבר לא התקיימה החקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully