וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בנגב: עו"ד בן 42 נורה למוות ביישוב באזור נבטים

13.6.2017 / 0:25

מותו של אדם אל-הואשלה, עורך דין תושב היישוב מולדה, נקבע עם פינויו לבית החולים סורוקה בבאר שבע. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התקרית ונבדק האם הגבר נורה בשל סכסוך משפחתי. מוקדם יותר נמצא אזרח זר מת במושב באזור אשדוד

אדם הוואשלה, עורך דין שנרצח בפתח ביתו ביישוב מולדה שבנגב. אתר PANET, אתר רשמי
הנסיבות הן ככל הנראה סכסוך משפחתי. אל-הואשלה/אתר רשמי, אתר PANET

עורך דין בן 42 נהרג אמש (שני) בתקרית ירי ככל הנראה על רקע סכסוך משפחתי בנגב. אדם אל-הואשלה, עורך דין מהיישוב מולדה שבנגב, פונה בסמוך לשעה 23:00 באורח אנוש עם פציעות ירי לחבירה עם אמבולנס של מגן דוד אדום בכביש 25 באזור נבטים. חובשים ופרמדיקים פינו אותו מהמקום לבית החולים סורוקה בבאר שבע תוך שהם מעניקים לו טיפול רפואי ומבצעים בו פעולות החייאה.

מותו של הגבר, שספג פציעות בפלג גופו העליון, נקבע עם הגיעו לחדר הטראומה בבית החולים. ממשטרת מרחב הנגב נמסר כי כוח משטרה הוזעק לזירת התקרית וכי נפתחה חקירה לבירור הנסיבות שבהן נורה הגבר.

מוקדם יותר אמש נמצאה גופתו של אזרח זר כבן 20 במושב חצב הסמוך לאשדוד, כשעליה סימני אלימות. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו לזירת התקרית קבעו את מותו של הצעיר במקום. המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות המקרה. לדברי פרמדיקית מד"א קרן לוי הפצוע היה מחוסר הכרה עם הגעת הצוות למקום וסבל מפציעות בפלג גופו העליון. "ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ותוך זמן קצר קבענו את מותו במקום", הוסיפה.

עוד בוואלה! NEWS:
בורח בטנדרים ומנותק מטלפונים: "המרדף אחרי מנהיג דאעש יימשך שנים"
גם הדלפה היא חלק מהמשחק: מאחורי חשיפת המידע של טראמפ
מיי למפלגתה: "הכנסתי אותנו לבלגן הזה, ואוציא אותנו ממנו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully