וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה ממליצה להעמיד לדין את ראש מועצת עמנואל בחשד לשוחד

12.6.2017 / 19:06

עזרא גרשי חשוד כי בבחירות בשנת 2013 זכה לתמיכת בוחרי חב"ד בכך שהבטיח מינויים לתפקידים במועצה והעברת תקציבים למוסדות החינוך השייכים לאנשי החסידות. הפרקליטות תחליט בקרוב אם להגיש כתב אישום נגדו

עזרא גרשי 12 ביוני 2017. באדיבות אתר בחדרי חרדים, מערכת וואלה! NEWS
תיק החקירה יועבר בימים הקרובים לפרקליטות .גרשי/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות אתר בחדרי חרדים

חוקרי היחידה הארצית במשטרה הודיעו היום (שני) כי הצליחו לגבש תשתית ראייתית נגד ראש מועצת עמנואל עזרא גרשי, בחשד לביצוע עבירות של שוחד בחירות. המשטרה סיימה את החקירה בעניינו, ובמסגרתה נחקרו עדים רבים, חלקם באזהרה.

חקירת המשטרה שלוותה על ידי המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה החלה לפני כמה חודשים. על פי החשד, גרשי הבטיח את תמיכתם של בוחרי חב"ד לבחירתו בבחירות בשנת 2013 בתמורה אסורה למינויים לתפקידים במועצה, כמו גם בתמיכה כספית במוסדות החינוך של חב"ד במועצה המקומית. עם סיום החקירה, סבורה היחידה החוקרת כי קיימת תשתית ראייתית, ותיק החקירה יועבר בימים הקרובים לפרקליטות המדינה לצורך עיון והחלטה אם להגיש כתב אישום נגד ראש המועצה המקומית.

לפני כשבועיים המליצה המשטרה להעמיד לדין את ראש עיריית צפת אילן שוחט ואת עוזרו גילי אדלר, בגין עבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים. חקירת השניים הסתיימה, וממצאיה הועברו לפרקליטות. פי החשד, שוחט ואדלר סייעו לקדם את עניינו של קבלן שפעל בעיר בתמורה להנחות שקיבלו בבניית בתיהם הפרטים.

עוד בוואלה! NEWS:
קריאות בוז והצדעה במועל יד לבנט: "לברגותי הייתם נותנים לדבר"
לפני שיצא להפגנה נגד פוטין: מנהיג האופוזיציה ברוסיה נעצר בביתו
תאריך השחרור של אזריה מצה"ל מתקרב; הערכה: יועבר למעצר בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully