וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתה של דפנה מאיר התחתנה כשבועיים אחרי אביה: "אור גדול"

12.6.2017 / 18:04

לפני כשנה נרצחה אמה של רננה בפיגוע בעתניאל. היא נישאה לבחיר לבה בטקס שעורר התרגשות גדולה בקרב האורחים. לפני החתונה הניחה הזמנה על קבר אמה וכתבה: "אני משאירה יד אחת בשבילך בדרך לחופה, בבקשה תגיעי להחזיק בה"

צילום: דובר צה"ל

(בווידאו: הרס בית המחבל שרצח את דפנה מאיר)

בתה של דפנה מאיר שנרצחה בפיגוע הקשה בעתניאל לפני יותר משנה התחתנה אמש (ראשון). רננה מאיר התחתנה עם בחיר ליבה אור כהן באולמי גני בראשית בבאר שבע. לפני כשבועיים אביה נתן התחתן עם בת זוגו זהר מורגנשטרן.

הפיגוע הקשה בו נרצחה מאיר טלטל את הציבור הרחב, ומאיר השאירה אחריה את בעלה נתן ואת ארבעת ילדיהם הביולוגיים ועוד שני ילדי אומנה. רננה, בתם הבכורה התחתנה עם כהן, שכתב בדף הפייסבוק שלו ערב לפני החתונה: "לפני שנה שמתי עליך עין מחר אשים עליך טבעת".

עוד בוואלה! NEWS:
דיווח: "המידע שטראמפ מסר לרוסיה – חדירה ישראלית למחשבי דאעש"
תאריך השחרור של אזריה מצה"ל מתקרב; הערכה: יועבר למעצר בית
לפני שיצא להפגנה נגד פוטין: מנהיג האופוזיציה ברוסיה נעצר בביתו

חתונתם של רננה מאיר ואור כהן 12 ביוני 2017. מתוך דף הפייסבוק של יהודה גליק, צילום מסך
"אור גדול". רננה ואביה נתן בחתונה, אתמול/צילום מסך, מתוך דף הפייסבוק של יהודה גליק

לפני כשבועיים עלתה רננה לבית העלמין לקבר אמה והניחה על קברה את ההזמנה לחתונתה. "קחי אותי רחוק, למדי אותי לצעוק כאילו אין מחר", כתבה רננה בדף הפייסבוק. "הבטיחי לי שכלום לא נגמר, שאלוהים נשאר אף לא פחדתי מהים, היום כל גל הוא בלתי נסבל. שמנו לך הזמנה על הקבר ואני מתחננת שתגיעי. אני משאירה יד אחת בשבילך בדרך לחופה, בבקשה תגיעי להחזיק בה".

אחיה, אחיותיה, בני משפחה, מכרים וקרובים נוספים ליוו את בני הזוג בחתונתם ושימחו אותם. אחד המשתתפים ח"כ יהודה גליק כתב תוך כדי החתונה בדף הפייסבוק שלו "והארץ הייתה תוהו ובוהו וחושך על פני תהום. כך הרגשנו לפני כשנה וחצי כאשר נלקחה מאיתנו דפנה מאיר. ויאמר אלוהים ויהי אור, ויהי אור. אור גדול בחתונה של אור כהן ורננה מאיר ההתרגשות עצומה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ההתרגשות עצומה". חופתם של מאיר וכהן, אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully