וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אווירת קדושה עטפה אותם": האלמן של דפנה מאיר נישא לבת זוגו

27.5.2017 / 0:16

נתן מאיר הודיע על אירוסיו במרץ האחרון כשנה לאחר שדפנה נרצחה על מפתן ביתם שבעתניאל ולנגד עיני ילדיהם. "היה טקס מרגש במיוחד וחתונה משמחת במיוחד", סיפר אחד הנוכחים בטקס המצומצם

צילום: דובר צה"ל

אלמנה? של דפנה מאיר, נתן, נישא אתמול (שישי) בירושלים לבת זוגו זהר מורגנשטרן. נתן הודיע על אירוסיו כשנה לאחר שהפך לאחד מסמלי השכול הבולטים בגל הטרור. השניים נישאו בעין יעל שבירושלים והרב ראם הכהן, רב היישוב עתניאל, חיתן אותם. "היה טקס מרגש במיוחד וחתונה משמחת במיוחד", סיפר אחד הנוכחים, "כולם הרגישו את אווירת הקדושה שעטפה את נתן וזוהר". בני הזוג נישאו בטקס מצומצם ורק לאחר החופה הצטרפו אורחים נוספים.

דפנה נרצחה בינואר 2016 על מפתן ביתם שבעתניאל ולנגד עיני ילדיהם, כשחסמה בגופה את המחבל מלהיכנס ולפגוע בהם. המחבל, מוראד עבדאללה אדעיס, בן 16 מהכפר בית עמרה הסמוך לעתניאל, נמלט ונתפס אחרי יומיים. בית הדין הצבאי גזר עליו מאסר עולם ופיצוי כספי של 1.75 מיליון שקלים.

עוד בנושא:
הסודות מתוך המייל של הנרצחת מעתניאל הפכו לספר מצמרר
"אכזריות בלתי רגילה": מאסר עולם לנער שרצח את דפנה מאיר בעתניאל
"היא נאבקה וניסתה לקחת את הסכין": גבורתה של דפנה מאיר נחשפת

פיגוע דקירה בעתניאל: אם לשישה נרצחה לעיני בתה בת ה-17. מערכת וואלה! NEWS
דפנה ונתן מאיר/מערכת וואלה! NEWS

במרץ האחרון הודיע נתן בעמוד הפייסבוק שלו על אירוסיו. "כל יום צריך לשמוח", כתב אז בפייסבוק, "אך לעיתים זה קשה. קשה מאוד". הוא הוסיף: "היום הזה אני רוצה לחבק יותר מכל את ילדי שתומכים ושמחים איתי. למרות הכול. תודה לכם ילדים אהובים, בלי הרוח הגבית מכם, לא יכולתי לפתוח שוב את ליבי לאהבה. אני אוהב אתכם מאוד מאוד. רננה, עקיבא, נועה, אהבה ועוד שני אוצרות שאין כמותם", כתב והתייחס גם לשני הילדים המאומצים שלו ושל דפנה.

ח"כ יהודה גליק (הליכוד), חבר המשפחה, אמר אז: "אני מאושר שהוא פותח בחיים חדשים והצליח לצמוח מתוך המשבר. גם בתו מתחתנת בקרוב ואני מקווה שהקב"ה שליווה אותו בימיו הקשים ילווה אותו גם בפרק ב'". עוד הוסיף, "אני מאחל לו שיבנה ענף חדש בעץ המשפחתי הנפלא שלו".

(עדכון ראשון: 14:10)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

מאיר וזוגתו בפוסט האירוסים:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully