וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אכזריות בלתי רגילה": מאסר עולם לנער שרצח את דפנה מאיר בעתניאל

המחבל, בן 17, נכנס לביתה של מאיר בעת שעמדה ליד הדלת ודקר אותה פעמים רבות לעיני ילדיה, בעודה מגנה עליהם בגופה. בית המשפט הצבאי ביהודה פסק כי "העונש הראוי לרצח, שבוצע בדם קר, הוא שלילת החירות לכל החיים" והמליץ לא להקל את עונשו באף הזדמנות

צילום: דובר צה"ל

(בווידאו: הריסת ביתו של המחבל שרצח את דפנה מאיר)

בית המשפט הצבאי ביהודה גזר אתמול (רביעי) מאסר עולם ופיצויים בסך 1,750,000 שקלים על הרוצח של דפנה מאיר, שנדקרה למוות בפיגוע בעתניאל בחודש ינואר. המחבל, נער פלסטיני בן 17, הורשע על פי הודאתו בעבירה המקבילה לרצח בדין הישראלי.

"העונש הראוי לנאשם, אשר ביצע את מעשה הרצח באכזריות בלתי רגילה ובדם קר, הוא שלילת חירותו לכל החיים", פסק בית המשפט בגזר הדין. כמו כן, הוא המליץ לכל ועדה או גורם מוסמך שידונו בגזר הדין בעתיד להימנע מהקדמת שחרורו.

עוד בנושא:
"היא נאבקה וניסתה לקחת את הסכין": גבורתה של דפנה מאיר נחשפת
צה"ל הרס את בית המחבל שדקר למוות את דפנה מאיר בעתניאל
משפחתה של דפנה מאיר באו"ם: "בלב כואב אנו באים לבקש הבנה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דפנה מאיר ובעלה נתן/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאיר נרצחה בעת שצבעה את משקוף ביתה, שהיה הקרוב ביותר לקצה ההתנחלות. המחבל הגיח מהוואדי הסמוך, התנפל עליה ודקר אותה פעמים רבות לנגד עיני ילדיה ששהו בבית. מאיר ניסתה למנוע מהמרצח להיכנס לביתה, והגנה בגופה על הילדים עד שהתמוטטה כשכלי הרצח נעוץ בגופה.

צרחותיה של האם הובילו את הבנות לעלות למעלה כדי לבדוק מה קרה. מאיר הותירה אחריה בעל, נתן, ושישה ילדים: רננה בת 17, אהבה בת עשר, עקיבא בן 15 ונעה בת 11. תחת חסותה היו גם שני ילדי אומנה, יניב בן ארבע ויאיר בן שש. "רננה צעקה על המחבל ולאחר שלא הצליח להוציא את הסכין הוא החל להימלט", סיפר אז חבר המשפחה. "היא המשיכה לצרוח וראתה אותו בורח לכיוון שביל היציאה מהיישוב".

(עדכון ראשון: 19:55)

חיפושים אחר מחבל בהתנחלות עתניאל שבדרום הר חברון. 17 בינואר 2016.. יוחאי הלל, תצפית TPS
הסריקות באזור זירת הרצח/תצפית TPS, יוחאי הלל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully