וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זו ההוכחה שביגפוט קיים? גם אם לא - כדאי להתרחק מהדבר הזה

15.6.2017 / 13:10

מומחים מזהירים מפני יצור גדול ושעיר שנצפה מסתובב ללא פיקוח קרוב לאזור מגורים בקליפורניה. רבים מאמינים שזה למעשה היצור המיתי המאיים ביגפוט

צילום מסך

אנחנו יכולים להתווכח שעות האם היצור המפחיד שנצפה בשבוע שעבר קרוב לאזור מגורים בקליפורניה הוא ביגפוט או סתם קווף גדול, אולם מומחים מזהירים שזהותו, תהיה אשר תהיה, אינה הדבר שבאמת מטריד כאן - אלא העובדה שהוא מסתובב חופשי ויכול לפגוע או להרוג בני אדם חפים מפשע. המשטרה מבקשת מתושבי לה קרסנטה לגלות ערנות ולשמור מרחק מהאזור בו צולמה החיה.

ג'ייק גרדינר הצליח לתעד את היצור השעיר קרוב למקום שבו הוא עובד, כשזה חולף בין גבעולי העצים. לא ניתן לראות בבירור מהי החיה שצילם גרדינר המבוהל כי המצלמה חולפת על פניה במהירות, אולם ניתן לראות בוודאות שמדובר ביצור גדול דמוי קוף שמסתובב בחופשיות ביער. גרדינר סיפר לתחנת הטלוויזיה המקומית, KTLA, שהוא הרגיש שמישהו צופה בו ולכן החליט לשלוף את הסמאטרפון ולצלם. "בהתחלה שמעתי קולות מוזרים בין העצים והנחתי שמדובר בציפורים או משהו כזה", הוא אמר "בהחלט ניתן לראות פלג גוף עליון ו-4 גפיים זזים מצד לצד ומסתובבים. זו תנועה די ברורה".

תיעוד של ביג פוט?. צילום מסך
מי זה? ביגפוט? גורילה? קוף? סתם אדם שעיר במיוחד?/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

אמיתי או מזוייף? מטייל מבועת צילם ביגפוט מסתובב ביער

לכתבה המלאה

אנדרו הוגאן, מומחה ממחלקת הדגים וחיות הבר של קליפורניה, תמך בהחלטת המשטרה והזהיר אנשים להתרחק. לדעתו, החיה אינה ביגפוט אלא גורילה מסוג כלשהו שהוחזקה כחיית מחמד ונמלטה או שוחררה ע"י בעליה. בשיחה עם KTLA סיפר: "אני חושב שיש אפשרות טובה שזה סוג של קוף. החיות האלה חזקות להפליא והן יכולים להרוג בקלות או לפגוע קשות בבני אדם. אם אכן יתברר שזה קוף, החיה הזאת מפוחדת, רעבה ותפעל בהתאם".

הוא מאמין שמדובר בחיה שהוחזקה כחיית מחמד בלתי חוקית ושוחררה או נמלטה לחופשי. "היא יכולה להיות מאוד מסוכנת. החיה יכולה לצאת מכלל שליטה. או שהיא נמלטה או שהיא נעשתה מסוכנת מדי אז הבעלים פשוט שיחרר אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully