וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיתי או מזוייף? מטייל מבועת צילם ביגפוט מסתובב ביער

12.2.2017 / 9:23

ביגפוט או ביגשטות? ברשת מסכימים שזה התיעוד הכי משכנע של ביגפוט, כי התגובה ההיסטרית של המטייל שנתקל בו נשמעת מאוד אותנטית

צילום מסך

מטייל מפוחד נתקל ביצור מוזר צועד ביער באוקראינה ותיעד את רגעי האימה במצלמה. הקטע עצמו עלה לרשת כבר לפני 6 שנים, אך זכה לדיון מחודש - לאחר שמישהו מצא אותו והחליט שזו ההוכחה הכי משכנעת לקיומו של ביגפוט האגדי.

בקטע הקצר ניתן לראות יצור שעיר צועד בין העצים, כשהצלם מגיב באימה ולא יודע איך לעכל את מה שרואות עיניו. הקטע נקטע במהירות כשהמטייל מחליט לברוח משם לפני שהיצור ישים לב לקיומו. הקטע צולם ככל הנראה ביאלטה, חצי האי קרים, והוא פורסם לראשונה ביוטיוב תחת הכותרת: "אני לא יודע מי או מה זה היה".

תיעוד של ביגפוט באוקראינה. צילום מסך
מצאנו את ביגפוט? אם נשפוט לפי התגובה של הצלם - זה הדבר האמיתי/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

הסרטון שישכנע אתכם ש(אולי) באמת יש דבר כזה ביגפוט

לכתבה המלאה

הסרטון זכה לפרסום נוסף לאחרונה באתר Reddit תחת דיון על התצפיות המשכנעות ביותר של ביגפוט. בתגובות היו גם לא מעט סקפטים שטענו שהבחור פשוט נתקל בסט צילומים לסרט ושהיצור המוזר הוא רק שחקן בתחפושת. אולם, הם התקשו להאמין שהמטייל פיברק את הכול כי התגובה שלו נשמעת אותנטית מדי כדי להיות מזויפת. "החלק הכי טוב בסרטון זה שהבחור באמת נשמע מפוחד לגמרי", אמר אחד ואחר הוסיף: "גם אם זה מזויף, זה משוחק יפה מאוד ורק זה ראוי להערכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully