וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר החשוד ברצח בת זוגו: "שמעתי קולות שאני חייב להרוג אותה"

בית משפט השלום האריך את מעצר החשוד ברצח זוגתו בבת ים, מיה גורן, עד יום ראשון. "היא אישה נעימה, חייכנית ומסורה. אנחנו עדיין בהלם", סיפרו מקורביה של הנרצחת, בת 40, שעבדה בתיאטרון בית לסין. צפו בתיעוד לכידת החשוד

צילום: יותם רונן, עריכה: יוסי אלטר

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (ראשון) בשבוע את מעצרו של החשוד ברצח בת זוגו מיה גורן בבת ים, בהסכמת סנגורו, עורך דין דן באומן, וחוקר המשטרה רב-סמל בכיר ליאור סלומון. במקביל, נציג המשטרה ביקש לשלוח את החשוד לבדיקה פסיכיאטרית ראשונית.

באופן חריג, לבקשת המשטרה, השופטת רונית פוזננסקי כץ הוציאה צו איסור פרסום על שמה של גורן, בנימוק שפרסום שמה יחשוף גם את שמו של החשוד. עם זאת, בעקבות הפרסומים על בקשתה של משטרת מרחב איילון, ביקשה המשטרה לקיים דיון מחודש בעניין. נציגי מחוז תל אביב, בפיקודו של ניצב משה אדרי, הודיעו לבית המשפט כי הם טעו, ובשעות אחר הצהריים שמה הותר לפרסום.

גורן, בת 40, עבדה בתיאטרון בית לסין ותוארה על ידי מכריה כ"חייכנית וחברתית". מנהלה, מיכה, סיפר: "היא בחורה אינטליגנטית, מסורה מאוד לעבודה, עבדה שנים רבות בתיאטרון". מבית לסין נמסר: "אנחנו המומים. מיה עבדה בתיאטרון כעשר שנים. היא היתה אישה נעימה, חייכנית ומסורה ואהובה על עובדי התיאטרון. אנחנו עדיין מעכלים את הבשורה הקשה".

מיה גורן 11 ביוני 2017. באדיבות בית ליסין, מערכת וואלה! NEWS
גורן, הנרצחת בבת ים/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות בית ליסין
החשוד ברצח זוגתו בבת ים נמלט - ונתפס על ידי השוטרים. מצלמות אבטחה, צילום מסך
החשוד נמלט. תיעוד ממצלמות האבטחה בזירה/צילום מסך, מצלמות אבטחה

במהלך הדיון בבית המשפט, נמסר כי החשוד ברצח אמר לחוקרים כי קיבל לפני מספר ימים קריאות לפיהן "הוא מחויב להרוג" את בת זוגו. על פי החשד, הוא נטל אקדח שהיה שייך לדודה המנוח, ועבר לחזקתו של אביה.

בתיעוד ממצלמות אבטחה שהגיע לידי וואלה! NEWS, נראה החשוד ברצח מנסה להימלט מזירת האירוע ונמלט מידי השוטרים שהוא הזעיק בעצמו למקום. בסרטון נראה החשוד, בן 29, יוצא בריצה מביתו לעבר הכביש וכשהוא נתקל בשוטרים הוא מפיל לרצפה את חפציו. בשלב זה השוטרים אזקו אותו השוטרים והובילו אותו בחזרה אל הבית.

המקרה אירע הלילה מעט אחרי חצות. כוחות משטרה שהוזעקו לבית שברחוב הגליל בעקבות דיווח על קולות של צעקות הבוקעים מתוכו, מצאו בו את גורן, כבת 40, ללא רוח חיים ועם סימני אלימות על גופה.

(עדכון ראשון: 15:04)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החשוד מובא לדיון בהארכת מעצרו, היום בבית המשפט/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully