וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל צה"ל הותקף במאה שערים בידי תושבים חרדים - וחולץ ללא פגע

9.6.2017 / 17:30

כמה תושבים התאספו סביב החייל, יידו אבנים לעברו וקראו קריאות גנאי. כוח משטרה שהוזעק למקום ליווה את החייל מחוץ להתקהלות סביבו. המשטרה פתחה בחקירת הנסיבות אך טרם נעצרו חשודים במעשה

צלמים זמניים מורשים

חייל צה"ל הותקף היום (שישי) בשכונת מאה שערים בירושלים. כוחות משטרה שהגיעו למקום חילצו את החייל ללא פגע וליוו אותו אל מחוץ להמון שהתגודד סביבו. איש לא נעצר, אך המשטרה חוקרת את האירוע ופועלת לאיסוף ממצאים בשטח.

בשעות הצהריים התקבלו כמה שיחות במשטרה שלפיהן קבוצת חרדים מתגודדים סביב חייל, תוקפים אותו ומיידים אבנים לעברו. כוח משטרה שהוזעק למקום איתר את החייל בתוך חנות שמסביבה התאספו חרדים שצעקו וקראו קריאות לעברו. השוטרים חילצו את החייל.

צוות מד"א שהגיע במקביל למקום נתקל בכמה חרדים שניסו למנוע את נסיעת האמבולנס. מתחקור ראשוני עולה כי החייל שיצא לחופשת שבת בביתו הלך לחנות בשכונה עם קרובת משפחתו. מיד כשהבחינו בו חברי הקבוצה, החלו לתקוף אותו.

עוד בוואלה! NEWS:
מיי אחרי פגישתה עם המלכה: "נוביל את המדינה בתקופה קריטית"
200 אלף במצעד הגאווה בתל אביב: "תמכו בנו כל השנה - לא רק היום"
טראמפ במתקפה על ראש ה-FBI המודח: "וואו, הוא מדליף"

תקיפת חייל במאה שערים 9 ביוני 2017. קבוצת מחאת החיילים הקיצוניים, אתר רשמי
החייל הותקף כשצעד ברחוב עם קרובת משפחתו. שכונת מאה שערים, היום/אתר רשמי, קבוצת מחאת החיילים הקיצוניים

בתגובה לתקיפת החייל פעלה המשטרה בפעילות יזומה בשכונה. מהמשטרה נמסר כי "הארגון ממשיך במאבק נגד התופעה לפיה חיילים לובשי מדים מותקפים באלימות עת שהם הולכים בשכונות החרדיות. האירועים הישירים שבהם חיילים הותקפו, כפי שאירע גם היום בשכונת מאה שערים, הובילו את המשטרה לפעול בפעילות יזומה ומתוכננת, בדגש למועדים וימים בהם מתרחשים רוב האירועים, ימים שבהם החיילים משתחררים לביתם בעיקר בימי שישי בשעות הצהריים. הפעילות היזומה הביאה לא אחת למעצרם של תוקפי חיילים".

לפני שבוע נעצרו 12 חשודים בגין תקיפת לובשי מדים בשכונה במסגרת פעילות יזומה של המשטרה. לפי החשד, העצורים תקפו לובשי מדים שהלכו ברחוב והשליכו לעברם חפצים. כוח משטרה ומג"ב שזיהה את התקיפה הגיע למקום ועצר אותם בשעת מעשה. בעת ביצוע המעצרים החלה התאספות של חרדים שיידו אבנים לעבר השוטרים והם פוזרו על ידי המשטרה. כלל העצורים הועברו לחקירה ביחידה המרכזית של המשטרה. מעצרים אלו מצטרפים למעצרם של שבעה חשודים שתקפו לובשי מדים בשבוע שעבר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
12 עצורים בגין תקיפת לובשי מדים בשכונת מאה שערים שבירושלים, 2 ביוני 2017. קבוצת מחאות החרדים הקיצוניים, מערכת וואלה! NEWS
עימותים בין שוטרים לתושבים במאה שערים, בשבוע שעבר/מערכת וואלה! NEWS, קבוצת מחאות החרדים הקיצוניים
מאבק הגיוס - 12 עצורים בתקיפת לובשי מדים במאה שערים. מערכת וואלה! NEWS
עימותים בין שוטרים לתושבים במאה שערים, בשבוע שעבר/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully