וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: תושב באר שבע אנס צעירה באילת; שלושה נוספים נעצרו

9.6.2017 / 19:09

על פי החשד, האישה שתתה אלכוהול עם הארבעה, ובשלב מסוים אחד מהם "השתמש בחומרים אסורים", ולפי המשטרה, אנס אותה. טרם ברורה מידת המעורבות של השניים הנוספים. עוברי אורח מודאגים שהבחינו באישה הזעיקו את המשטרה

אקדחים, אזיקים וניידת משטרה. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
השלושה נתפסו בדירה שכורה באילת. אילוסטרציה/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

ארבעה תושבי באר שבע נעצרו היום (שישי) בחשד למעורבות באונס צעירה באילת. על פי החשד, האונס התרחש בעת שהאישה התארחה בדירה בעיר במהלך הלילה. מחקירת המשטרה עלה כי האישה והארבעה שתו אלכוהול ביחד, ואחד מהם ניצל את מצבה "תוך שימוש בחומרים אסורים". נבדק הקשר של השניים הנוספים שהיו בדירה למקרה.

הארבעה נעצרו עקב דיווח של אזרחים מודאגים למשטרה על "אישה שנמצאה נסערת בצורה לא שגרתית". צוות משטרה שהגיע למקום תשאל אותה, והביא אותה בפני חוקרת לעבירות מין ואלימות. מעצרם הוארך היום בבית משפט השלום באילת עד ליום שלישי.

החשודים, בשנות ה-30 לחייהם, עברו לאחרונה להתגורר באילת ונתפסו בדירה שכורה בעיר. המשטרה פתחה בחקירה בנושא לבירור נסיבות האירוע ומעורבות החשודים בו.

אם מקרה זה יתברר כאונס קבוצתי יהיה זה המקרה הרביעי בחודשים האחרונים, אחרי האונס בתחנה המרכזית בתל אביב, בהרצליה וביהוד. בשבוע שעבר נחקר אחד החשודים בתיק האונס הקבוצתי בהרצליה בחשד שאיים על אמה של המתלוננת בת ה-17. הוא נחקר ובסיום חקירתו שוחרר בתנאים מגבילים. בהמשך לחקירתו, תושאלו הוריה של המתלוננת בתיק האונס בגין איומים.

עו"ד יונתן רבינוביץ שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את אחד החשודים מסר: "מדובר בצעיר ללא עבר פלילי. הצעיר משתף פעולה באופן מלא ומסר גרסה להשתלשלות האירועים. לטענתו היחסים עם הצעירה היו בהסכמתה".

עוד בוואלה! NEWS
עשרות אלפים במצעד הגאווה בתל אביב: "תמכו בנו כל השנה - לא רק היום"
למרות הכישלון בבחירות: מיי תבקש מהמלכה להקים ממשלה
טרגדיה בנגב: פעוטה בת שנתיים נחנקה למוות מבליעת סוכריה

(עדכון ראשון: 15:56)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully