וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטין: "אין לי ימים רעים, כי אני לא אישה"

בשורת התבטאויות שנויה במחלוקת הצהיר הנשיא הרוסי בריאיון לבמאי אוליבר סטון כי "לא היה רוצה להתקלח עם גבר הומו כדי לא לפתות אותו" ואף הגן על המדליף האמריקני אדוארד סנודן: "הוא לא בוגד"

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין בוועידה הכלכלית בסנט פטרסבורג, 2 ביוני 2017. רויטרס
"אני מאסטר בג'ודו". פוטין/רויטרס

"אין לי ימים רעים, אני לא אישה" – כך אמר נשיא רוסיה ולדימיר פוטין בסרט דוקומנטרי שערך הבמאי אוליבר סטון. בקטעים מהסרט שחשף סטון הצהיר פוטין גם כי הוא מעדיף "שלא להתקלח לצד גבר הומו, כי הוא לא היה רוצה 'לפתות אותו', בכל זאת, אני מאסטר בג'ודו".

התבטאויותיו של הנשיא הרוסי נאמרו בסדרה של ראיונות שערך עם סטון על מגוון נושאים, מגיאופוליטיקה, דרך זכויות להט"ב ועד למדליף אדוארד סנודן. כשנשאל פוטין במהלך סיור שערך עם סטון בקרמלין אם יש לו לפעמים ימים רעים, הוא השיב כי מעצם היותו גבר, הוא לא צריך לדאוג מפני דברים כאלה. "אני לא מנסה להעליב אף אחד, זה פשוט טבע הדברים. יש כמה מחזורים טבעיים".

סטון זכה לגישה נדירה לנשיא הרוסי ובמשך שנתיים ערך עמו מספר לא מבוטל של פגישות וראיונות. פוטין השתמש בסרט הדוקומנטרי גם לטובתו, והכחיש בתוקף כי הומואים מורשעים במדינתו בעבירה כלשהי. זאת למרות חוקים נגד "תעמולת הומוסקסואלים בקרב מיעוטים" שעברו ברוסיה לאחרונה, והדיווחים על "טיהור הומואים" בצ'צ'ניה.

עוד בוואלה! NEWS:
פוטין בריאיון בארה"ב: "מחזיק במידע על טראמפ? זו ערימה של שטויות"
פוטין: "ייתכן שפטריוטים רוסים אחראים למתקפות הסייבר בארה"ב"
גורמי מודיעין מעריכים: ההדלפה על ה-CIA "גדולה בהרבה ממסמכי סנודן"

אדוארד סנודן מדליף מסמכי ה-NSA, הסוכנות לביטחון לאומי של ארה"ב. מוסקבה, אוקטובר 2013. AP
עדיין שוהה במוסקבה. סנודן/AP

אורכו של הריאיון המלא עם המנהיג הבולט הוא ארבע שעות, והפרק הראשון בסדרה יפורסם בשבוע הבא בארצות הברית. מקטעים של הריאיון הארוך שפורסמו ב"בלומברג" נראה כי סטון לא מעמת את פוטין בסוגיות רגישות במיוחד ומנגד, כי תשובותיו של הנשיא לא נבדקו או זכו לשאלות המטילות בהן ספק.

כשנשאל הנשיא על סנודן, סוכן ה-NSA שהדליף מסמכים סודיים לאתר "ויקיליקס", שינה את הגרסה לגבי הגעתו למוסקבה. "הקשר הראשון שלנו עם סנודן היה בסין", אמר פוטין לפי "בלומברג". "אמרו לנו אז שזה אדם שרוצה להילחם בהפרות זכויות אדם". ואולם, בעבר פוטין וגורמים רשמיים ברוסיה הצהירו כי הפעם הראשונה שידעו על תכניתו של סנודן לעבור במוסקבה היה כשנחת בה, בכוונה להמשיך לדרום אמריקה.

סנודן שוהה במוסקבה עד היום וממשיך להכחיש כי הוא משתף פעולה עם המודיעין הרוסי. בסרטו של סטון הכחיש פוטין גם הוא כי סנודן העביר למדינתו מידע כלשהו. "סנודן אינו בוגד", אמר. "הוא לא בגד באינטרסים של מדינתו ולא העביר מידע לאף מדינה אחרת שיסכן את ארצות הברית או את בני עמו. כל מה שהוא עשה הוא עשה באופן פומבי".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
כרזה נגד נשיא רוסיה ולדימיר פוטין בהפגנה במדריד לאחר חוק נגד הקהילה הגאה, אוגוסט 2013. AP
הפגנה במדריד נגד פוטין/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully