וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: נהג טרקטור גרר מכונית של משפחה יריבה - והשליך אותה לפח

7.6.2017 / 18:08

סכסוך בין משפחות בכפר מכר בגליל המערבי הידרדר לנקמה בלתי שגרתית, כשאחד הצדדים השתמש בטרקטור והרים בעזרת הכף את המכונית של יריביו. החשוד טרם נעצר. המשטרה: "תפסנו את הטרקטור הפוגע, הנהג נמלט והוצא נגדו צו מעצר"

צלמים זמניים מורשים

סכסוך מתמשך בין שתי משפחות בכפר מכר שבגליל המערבי הביא אתמול (שלישי) לסיטואציה לא שגרתית: נהג טרקטור החליט לנקום בצורה חריגה בבני המשפחה היריבה, והוציא אותה לפועל באחד הרחובות המרכזיים בכפר, בצהרי היום. עדי הראייה שהיו במקום ותיעדו את האירוע נותרו פעורי פה.

נהג הטרקטור הגיח מהרחוב למדרכה כשהוא ממוקד מטרה והתנגש במכונית חונה השייכת לאחד מבני המשפחה היריבה. הוא ריסק את הרכב החונה בעזרת כף הטרקטור, ואז הרים אותו. אחר כך נסע לפח האשפה המרכזי הקרוב, והשליך לתוכו את הרכב. בסרטון המקרה נראה אחד העוברים והשבים מנסה להתקרב לרכב, אך נמלט ממנו כדי לא להיפגע.

מדוברות מחוז חוף במשטרה נמסר: "מדובר בסכסוך מתמשך בין שתי משפחות. מיד כשקיבלנו את הדיווח על האירוע הגענו למקום, עצרנו שני חשודים ותפסנו את השופל הפוגע. הנהג עצמו נמלט, אולם הוצאנו לו צו מעצר, זהותו מוכרת וזה עניין של זמן לא רב עד שנתפוס אותו".

נהג טרקטור השליח לפח רכב של בני משפחה יריבה. מערכת וואלה! NEWS
הטרקטור מרים את הרכב/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully