וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביהם של הנרצח בכפר יונה ואחיו החשוד במעשה: "קרה לנו אסון"

בצעד חריג פרסמה המשטרה כי ארגאו אסרס, בן 32, הוא החשוד ברצח אחיו החייל וביקשה את עזרת הציבור בחיפושים אחריו. אביו ואמו שמצאו את המנוח מוטל בדירה קראו קריאות שבר: "אוי ואבוי מה קרה לנו". המשטרה עיכבה חשוד במעורבות ברצח

צילום: שלומי גבאי, עריכה: יוסי אלטר

"אוי ואבוי מה קרה לנו, איזה אסון", זעק אביו של הצעיר בן ה-18, חייל בשירות סדיר, שנדקר למוות מוקדם יותר היום (שני) בכפר יונה, עם הגעתו לדירה, דקות לאחר הרצח. המשטרה חושדת כי אחיו של הצעיר, גבר בן 32, דקר אותו למוות בעקבות ריב שפרץ ביניהם בשעות הצהריים. בשעות הערב עיכב כוח של משטרת ישראל בנתניה חשוד במעורבות במקרה.

כמה שעות לאחר הרצח פרסמה משטרת ישראל בצעד חריג הודעה ובה חשפה את זהות החשוד ברצח. הארגון ביקש את עזרת הציבור בחיפושים אחר ארגאו אסרס בן 32, תושב כפר יונה.

בבניין הדירות ביישוב ממשיכים אנשי המעבדה לזיהוי פלילי לאסוף ממצאים מזירת הרצח. למקום הגיע גם מפקד מרחב שרון, תת-ניצב שמעון לביא, שמפקח על פעולות החקירה הראשונות, הכוללות איסוף עדויות מבני המשפחה.

לקריאה נוספת:
מדינות המפרץ לא שוכחות: מצרים וסעודיה סוגרות חשבון ישן עם קטאר
דרעי ורעייתו נחקרו שוב בלהב 433; תורמים לעמותה זומנו לחקירה
דיווח: אחד מהמחבלים בלונדון – אירי-מרוקאי שלא היה מוכר לרשויות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האח החשוד, ארגאו אסרס/מערכת וואלה!, צילום מסך

היום סמוך לשעה 14:00 מצאה האם את בנה מוטל בבית, ועל גופו עשרות סימני דקירות. צוותי מגן דוד אדום ממרחב שרון הוזעקו לזירה ובתום פעולות החייאה, נאלצו לקבוע את מותו. "האימא שבה לביתה וגילתה את הבן שלה שרוע על הרצפה, דקור ומלא בדם, ולא הפסיקה לצעוק". הנרצח סיים לא מזמן טירונות כלל צה"לית בניצנים והמתין לשיבוצו כספר בבסיס קרוב לביתו. טרם גיוסו עבד כספר במספרה בנתניה, ובזמנו הפנוי נהג לספר את ילדי שכונתו ללא תמורה.

לאחר מכן הגיע האב לבית והחל לאחוז בראשו ולקרוא בשמו של הבן שנרצח. "זה מראה מאוד קשה לראות הורים ככה", אמר אחד השכנים. לדברי השכנים בבניין, האח שנמלט אינו בקו הבריאות. "כולם מכירים אותו כמי שסבל מבעיות רבות וחלק מהשכנים פחדו ממנו. הוא הסתובב בשכונה באופן מחשיד ומוזר והיה ידוע כבעייתי", סיפרו. המשפחה בת שבע הנפשות, מוכרת לרשויות הרווחה בכפר יונה ולמקום הגיעו עובדים סוציאליים לסייע לה.

(עדכון ראשון 17:00)

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת הרצח בכפר יונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
חייל בן 18 נמצא מת בביתו בכפר יונה, עם עשרות דקירות בכל חלקי גופו. מערכת וואלה! NEWS
זירת הרצח, היום/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully