וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בכפר יונה: בן 18 נדקר עשרות פעמים; מצוד אחר אחיו

האם מצאה את בנה, חייל בשירות סדיר, מוטל בבית ללא רוח חיים ועם סימני אלימות על גופו, והזעיקה את צוותי מד"א, שנאלצו לקבוע את מותו. אחיו, בן 32, נמלט מהזירה ומתנהל אחריו מצוד. החשד הוא שסכסוך בין האחים הוביל לרצח

עריכה: יוסי אלטר

חשד לרצח: צעיר בן 18, חייל בשירות סדיר, נמצא מת היום (שני) בביתו בכפר יונה, כשעל גופו סימני אלימות ועשרות דקירות בכל חלקי גופו. אמו מצאה אותו מוטל בבית והזעיקה את צוותי מגן דוד אדום ממרחב שרון לזירה. בתום פעולות החייאה הם נאלצו לקבוע את מותו.

כוחות משטרה ממרחב שרון הגיעו לזירה ופתחו בחקירת נסיבות האירוע, ומתנהל כעת מצוד אחר אחיו של הנער, בן 32, שנמלט מהזירה. לפי החשד, הרקע הוא סכסוך שפרץ בין האחים. תושבים בעיר סיפרו כי מסוקים חגים מעל העיר, כנראה במטרה לאתר את החשוד.

עוד בוואלה! NEWS
מדינות המפרץ לא שוכחות: מצרים וסעודיה סוגרות חשבון ישן עם קטאר
שגרה חדשה בלונדון: מחסומי בטון הוצבו על גשרים בעיר
בית חולים ציבורי חדש נפתח באשדוד – לראשונה מאז 1980

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת האירוע בכפר יונה, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

"כשנכנסנו לבית ראינו צעיר מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, עם פצעי אלימות קשים בגופו", סיפר חובש מגן דוד אדום, אבי מלכה. "הוא כבר היה ללא רוח חיים, ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו", הוסיף.

ביום שישי האחרון אירע רצח ברחובות, כאשר אחד ממנהלי מתחם הצימרים "Nice Place" נורה למוות באחד החדרים במתחם. חובשים ופרמדיקים של מד"א הוזעקו לזירת הירי, והעניקו למנהל, בן 59, טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה. לבסוף נאלצו לקבוע את מותו של הגבר במקום.

יממה קודם לכן, נהרג צעיר בן 23 בקטטה שהתגלעה בשכונת ספאפרה שבנצרת, ברקע סכסוך בין שכנים. בקטטה נפצעו שלושה בני אדם – שניים בשנות ה-20 לחייהם באורח בינוני וקל, והצעיר, באורח אנוש. השלושה פונו לבתי החולים האנגלי והאיטלקי שבעיר, והצעיר מת מפצעיו בבית החולים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת האירוע בכפר יונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully