וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: נהג תחת השפעת אלכוהול וסמים, דרס למוות - ונמלט

4.6.2017 / 9:10

חקירת התאונה בדרום, שבה נהרג אזרח זר בן 50, מעלה חשד כי במהלך חופשתם של ארבעה צעירים באילת - נהג אחד מהם בגילופין ואיבד שליטה על הרכב ברגע התאונה בכיכר מרידיאן. הנהג ניסה להימלט עם צעירה נוספת לפני שנעצרו

זירת תאונת דרכים באילת, יוני 2017. מד"א
סמים ואלכוהול בדמו של הנהג. הרכב הפוגע בזירה/מד"א

חקירת תאונת הפגע וברח שאירעה באילת ביום חמישי האחרון, חושפת כי החשוד בדריסתו למוות של גבר בן 50 בכיכר מרידיאן בעיר, הוא צעיר שהגיע לישראל מבריטניה לפני כמה חודשים. הצעיר נסע לחופשה בעיר במהלך סוף השבוע, יחד עם צעירה ושני צעירים נוספים, כשלפי החשד כבר בדרכם עישנו סמים ושתו אלכוהול. כשהגיעו לאילת, שכרו הארבעה וילה בעיר, ושלושה מהם יצאו לרכוש סמים נוספים, כשחבר אחד נותר בדירה.

מהחקירה עולה כי בדרכם חזרה לדירה, כשהם תחת השפעת סמים ואלכוהול, איבד נהג הרכב שליטה - ובכיכר מרידיאן פגע בהולך רגל, אזרח זר מרוסיה. הולך הרגל, שעבד בבית מלון בעיר, נהרג מעוצמת הפגיעה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותו, בסמוך למלון "יו סוויטס" בעיר.

עוד בוואלה! NEWS
מתקפה בלונדון: המחבלים דרסו הולכי רגל בגשר, דקרו סועדים - וחוסלו
מחבל שנורה עם אפוד דמה: תיעוד מזירת המתקפה בלונדון
היום, בשידור חי: המועמדים לראשות העבודה בעימות באולפן וואלה! NEWS

פגע וברח באילת - הנהג הפוגע היה תחת השפעת סמים ואלכוהול. מערכת וואלה! NEWS
החשודים נתפסו במונית במהלך ניסיון בריחה. הרכב הפוגע/מערכת וואלה! NEWS

הנהג והצעירה ברחו מהמקום, והחבר הנוסף ששהה איתם ברכב נשאר בסמוך לזירה. השוטרים חקרו אותו, והבינו כי חבריו נמלטו וכי לא הוא נהג ברכב. הם עיכבו לחקירה את הצעיר שנותר בווילה, והמשיכו בחיפושים אחר השניים הנותרים. הם נתפסו על ידי המשטרה בסמוך למחסום הצפוני מאילת, כשהם במונית ומנסים להימלט. מעצרם של השניים הוארך עד יום שלישי, ואילו שני המעורבים הנוספים שוחררו בערבות.

אתמול נהרג הולך רגל בן 39 מפגיעת מכונית בכביש 31 בנגב, סמוך לצומת שוקת לכיוון היישוב לקיה. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו לזירת התאונה החלו לבצע בפצוע פעולות החייאה ולהעניק לו טיפול רפואי, אך כעבור זמן קצר נאלצו לקבוע את מותו במקום. "במרכז הכביש שכב גבר כבן 39 מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד", סיפר אייל שניידר, חובש מד"א שהגיע לזירה. "הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו", הוסיף שניידר, שציין כי הנהג הפוגע לא נזקק לטיפול רפואי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully