וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאל בת ה-16 הצילה חמישה בני אדם במותה: "אצילות נפש"

1.6.2017 / 1:14

שרון פידל קיבלה לב חדש לאחר תקופת המתנה מורטת עצבים, עקב מותה הטרגי של הנערה בתאונת הדרכים בראשון לציון. "נודה למשפחתה כל חיינו", אמר בן זוגה. חבר של ליאל נפרד: "התפללתי שהיא תצא מזה"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: יאיר דניאל

ליאל בבלר בת ה-16, שמתה שלשום מפצעיה לאחר שנפגעה קשה בתאונת דרכים בראשון לציון, הצליחה להציל במותה חמישה בני אדם שקיבלו את איבריה. שרון פידל, מושתלת לב, היא אחת מהם - שקיבלה את האיבר לאחר חודשים ארוכים ומורטי עצבים. מוסיק סורקיס, בן זוגה, הודה למשפחה בהתרגשות. "אני משתתף בצער המשפחה על האירוע הטראגי שבמהלכו איבדו את בתם. איזה אצילות נפש יש להם. בניתוח הזה הצילו את חיה של שרון, נודה להם כל חיינו", אמר.

שחר קונזיאק, בן זוגה של ליאל, סיפר בדמעות: "אני זוכר שהיה מלא דם על הרצפה, צעקתי לליאל, 'את בסדר?'" . לדבריו, "ראיתי שהיא מדממת מהראש, ומיד הזמנתי את שירותי ההצלה".

עוד בוואלה! NEWS:
שלושה ימים אחרי התאונה בראשון לציון: ליאל בת ה-16 מתה מפצעיה
"שאלתי אם זה חלום רע": הפצועה מהתאונה בסינמה סיטי משחזרת
4 ימים לפני הטיול השנתי: ליאל ועמית חזרו מהסינמה סיטי - ונפצעו קשה

ליאל בבלר, שנהרגה בתאונת דרכים בראשון לציון. באדיבות המשפחה
"היא הבטיחה לי שלא ניפרד אף פעם". בבלר/באדיבות המשפחה

קוזניאק הבהיר כי העובדה ששבר את ידו במהלך התאונה, "זה לא מה שחשוב". הוא הוסיף: "דאגתי לליאל, והתפללתי שהיא ועמית יצאו מזה", בהתייחסות לעמית דניאל, חברה נוספת שנפצעה באורח קשה בתאונה. "לאחר התאונה הגעתי לבית החולים כדי לתמוך במשפחה ברגעים הקשים, התפללתי שליאל תצא מזה", סיפר.

את הבשורה הקשה על מותה של בבלר הוא קיבל בחיק משפחתו. "אימא שלי ביקשה ממני שאהיה חזק", אמר. "עצוב. אהבתי את ליאל כל כך. זאת הייתה אהבה טהורה". הוא הוסיף כי "האהבה שלנו הייתה חזקה מאוד. דקות לפני התאונה, כשיצאנו מהקניון, הלכנו יד ביד, והיא הבטיחה לי שלא ניפרד אף פעם".

האם דלית סיפרה כי "ליאל שלנו הייתה ילדה מקסימה, אהובה, עם נתינה גדולה לזולת, פעילה חברתית במש"צים". היא הוסיפה כי בתה האמצעית, שהותירה אחריה שתי אחיות, "התנדבה במד"א וחלמה להיות קצינה בצה"ל. תלמידה מצטיינת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

שרון פידל, שקיבלה את לבה של ליאל

"היא כל הזמן הייתה מוקפת בחברות, טיולים, הדרכות, בילויים", הוסיף האב, רפי. הוא סיפר כי בתו היא זו שארגנה חולצות וכובעים לכל המחזור בבית הספר. "שקיות הכסף עדיין ממתינות בבית על המיטה שלה", אמר, "היא כבר לא תספיק ליהנות עם החברים מהטיול השנתי, שכל כך חיכתה לו".

לדברי האב, שהגיע לזירת התאונה, "חשבתי שמדובר בזירת פיגוע. מכונית הפוכה, פצועים על הרצפה, עמוד חשמל זרוק על הכביש ומלא דם". הוא הוסיף כי "אנשים מספרים על נהגת שנסעה במהירות מופרזת ונהגת אחרת שדיברה בטלפון, אבל קטונתי, ניתן למשטרה לחקור".

לאחר שהתברר מצבה הקשה של ליאל, למשפחה "היה ברור שנתרום את איבריה". האב הבהיר: "זה הכי יסמל את כל הקסם, האהבה לזולת והנתינה שהיו לילדה הזאת". המשפחה הבהירה כי טרם נקבע מועד להלווייתה של ליאל.

תאונת דרכים בראשון לציון מאי 2017. מד"א
"חשבתי שמדובר בזירת פיגוע". זירת התאונה בסינמה סיטי/מד"א

דביר פלח, שהיה בזירת התאונה יחד עם חבורת הנערים שנפגעה אולם יצא ללא פגע, סיפר כי "עדיין לא נפל לי האסימון שזה קרה". בפנייה לידידתו שנהרגה, הוסיף: "אני אתגעגע אלייך, לשיחות, לצחוקים, לבכי שלך, להכול אצלך". הוא סיכם: "מצטער שלא אמרתי לך מספיק כמה אני אוהב אותך וכמה את חשובה לי. מקווה שאת משגיחה מלמעלה ורואה את זה עכשיו".

מותה של בבלר נקבע שלשום בבית החולים שיבא שבתל השומר. הלווייתה תערך היום בשעה 15:00בבית העלמין גני אסתר בראשון לציון. בתאונה, מחוץ למתחם הסינמה סיטי בראשון לציון, נפצעה באורח קשה גם חברתה של בבלר, עמית דניאל. בן זוגה, קונזיאק, נפצע באורח קל. גם שתי נהגות כלי הרכב - בנות 20 ו-60, נפגעו באורח קל.

התאונה אירעה בעת שבבלר, דניאל, קונזיאק ופלח הלכו על המדרכה ביציאה ממתחם הבילוי. שני כלי הרכב התנגשו זה בזה, ואחד מהם התהפך ופגע בקבוצת הנערים. טרם הובהר מה הוביל לתאונה, אולם עדי ראייה סיפרו כי הנהגת הצעירה נסעה במהירות והתעלמה מרמזור אדום במקום.

(עדכון ראשון: 20:30)

ליאל בבלר, שנהרגה בתאונת דרכים בראשון לציון. באדיבות המשפחה
"זו הייתה אהבה טהורה". בבלר עם בן זוגה, שחר/באדיבות המשפחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully