וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שאלתי אם זה חלום רע": הפצועה מהתאונה בסינמה סיטי משחזרת

29.5.2017 / 9:50

עמית דניאל בת ה-16 נפצעה קשה מחוץ למתחם הבילוי בראשון לציון, כשהייתה עם חבריה. "נבהלתי, ראיתי את חברה שלי מחוסרת הכרה", סיפרה מבית החולים. בבית הספר ביטלו את הטיול השנתי: "אנחנו כאן כדי לתמוך אחד בשני"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: יאיר דניאל

"שאלתי אם זה חלום רע" – כך סיפרה עמית דניאל, תושבת ראשון לציון בת 16, שנפצעה באורח קשה בתאונת דרכים בסמוך למתחם סינמה סיטי בעירה ביום שישי האחרון. ממיטתה במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים אסף הרופא בבאר יעקב, היא שחזרה את רגעי התאונה, שבה נפצעו גם נערה נוספת בת 17 באורח קשה ושלושה בני אדם, בהם שתי נהגות כלי הרכב המעורבים בתאונה, בנות 20 ו-60, באורח קל.

דניאל שחזרה כי הלכה עם חברותיה "לעשות קניות לקראת הטיול השנתי", שהיה אמור להיערך השבוע, והוסיפה: "ביציאה מהקניון עמדנו במעבר חצייה, ומצאתי את עצמי שרועה על הרצפה, עם עמוד חשמל בין הרגליים". לדבריה, "נבהלתי, צרחתי, ראיתי את חברה שלי מחוסרת הכרה וידיד אחר עם גבס על היד. הפרמדיקים ניסו להרגיע אותי, ואמרו לי שעברתי תאונת דרכים".

עוד בוואלה! NEWS:
גניבת הנשק בבסיס בדרום: השומר לא הבחין בפריצה לנשקייה
שני פצועים קשה בפיצוץ באתר קידוח ברמת הגולן; הרקע נבדק
בניגוד לעמדת המשטרה: החשוד בהריגת אמו ברשלנות בפיצוץ בערד שוחרר

ספיר שנפצעה בתאונת ההתהפכות בראשון לציון, בבית חולים אסף הרופא מאי 2017. ניב אהרונסון
"ביחד נצא מזה מחוזקים". דניאל בבית החולים/ניב אהרונסון
ספיר שנפצעה בתאונת ההתהפכות בראשון לציון, בבית חולים אסף הרופא מאי 2017. ניב אהרונסון
"אסור לתת לילדים בני 21 לעלות על הרכב". דניאל ואמה בבית החולים/ניב אהרונסון

מאז התאונה הקשה, חברים ומורים מבית ספרה, מקיף אבני חושן בראשון לציון, הגיעו לבקר את דניאל בבית החולים. גם הטיול השנתי המתוכנן בוטל לאות הזדהות. "החבורה עברה אירוע קשה", הבהירה, "אנחנו כאן כדי לתמוך אחד בשני, וביחד נצא מזה מחוזקים".

התאונה אירעה בעת שדניאל ושניים מחבריה הלכו על המדרכה ביציאה ממתחם הבילוי. שני כלי הרכב התנגשו זה בזה, ואחד מהם התהפך ופגע בקבוצת הנערים. טרם הובהר מה הוביל לתאונה, אולם עדי ראייה סיפרו כי הנהגת הצעירה נסעה במהירות והתעלמה מרמזור אדום במקום. חברתה של דניאל, ליאל בבלר, נפגעה באורח קשה ופונתה לבית החולים שיבא בתל השומר, ושחר קונזיאק, בן זוגה של ליאל, פונה גם הוא לאסף הרופא לאחר ששבר את ידו.

תאונת דרכים בראשון לציון מאי 2017. מד"א
חמישה נפצעו בסך הכול, כולל שתי הנהגות. זירת התאונה, בסוף השבוע/מד"א

ד"ר איברהים אבו קישק, מנהל מחלקת טיפול נמרץ ילדים בבית החולים, הסביר כי "הנערה הגיעה אלינו עם פגיעות גפיים קשות ומחסור בדם, ונזקקה לניתוח אורטופדי דחוף לייצוב מצב". הוא הבהיר כי "צפויה לה עוד החלמה ארוכה, אך צוות המחלקה ואני נמשיך ללוות אותה עד להתייצבות מצבה והפנייתה להמשך טיפול במחלקה האורטופדית".

מאירה, אמה של דניאל, סיפרה בבית החולים כי "הגעתי לכאן בריצה כמו מטורפת, וכבר הספיקו לפנות את עמית למיון, ושמענו אותה צורחת מכאבים. עמית שברה את שתי הרגליים בצורה קשה מאוד, ובנוסף מתעוררות עוד בעיות בנשימה ובתנועות הגפיים". האם עוד טענה כי "אסור לתת לילדים בני 21 לעלות על הרכב". לדבריה, "יש להעלות את גיל הזכאות לרישיון ל-25, גיל שבו הצעירים מפוכחים ואחראים יותר".

תאונת דרכים בראשון לציון מאי 2017. מד"א
"מצאתי את עצמי עם עמוד חשמל בין הרגליים". זירת התאונה/מד"א
תאונת דרכים בראשון לציון מאי 2017. מד"א
"מה עשו רע הילדים האלה?". זירת התאונה בראשון לציון/מד"א

אמו של קונזיאק, שנפצע באורח קל, סיפרה אתמול כי "הילדים כל כך התרגשו, הם הלכו לעשות קניות לקראת הטיול השנתי שהיו אמורים לצאת אליו בתחילת השבוע, ואז מישהו מגיע במהירות רבה ופוגע בהם". לדבריה, "מה עשו רע הילדים האלה?".

"שחר אמר לי שהוא, ליאל חברתו וחבריהם הולכים לפגוש את אחת החברות של ליאל שעובדת בסינמה סיטי, ואז כבר יישארו לאכול שם צהריים", הוסיפה האם. היא סיכמה: "לא מעכלת שזה מה שקרה לחבורה המקסימה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully