וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 ימים לפני הטיול השנתי: ליאל ועמית חזרו מהסינמה סיטי - ונפצעו קשה

28.5.2017 / 17:48

שתי בנות ה-16 נפצעו בתאונה סמוך למתחם שבראשון לציון בסוף השבוע. "מעודף המכה נפל על רגליה עמוד חשמל", סיפרה אמה של עמית. בן הזוג של ליאל, שנפצע קל בתאונה: "עדיין לא מעכל את מה שקרה"

צילום: מד"א

"עמית כל הזמן אומרת לנו שהיא בחלום שחור, בסיוט, ושהיא רק רוצה שהוא כבר ייגמר", כך מספרת היום (ראשון) מאירה דניאל, אמה של עמית, בת 16, שנפצעה באורח קשה בתאונת הדרכים שאירעה שלשום בראשון לציון. בתאונה נפצעו גם חבריה, בני אותו הגיל, ליאל בבלר ושחר קונזיאק.

התאונה אירעה בעת שהשלושה הלכו על המדרכה. שני רכבים התנגשו, ואחד מהם התהפך ופגע בנערים סמוך ליציאה מהסינמה סיטי. עדי ראייה במקום סיפרו שהנהגת, כבת 20, נסעה במהירות והתעלמה מרמזור אדום, אך טרם ניתן לקבוע מה הוביל לתאונה.

עוד בוואלה! NEWS
הגנרל, מדען הטילים ומפתח הנשק: האנשים שלוחשים על אוזנו של קים
ח"כ ניסן סלומינסקי נחקר בלהב 433 בחשד להטרדות מיניות
"תוציאו אותם משם": ארבעה פועלים נלכדו תחת פיגומים שקרסו בעפולה

עמית דניאל תלמידת התיכון שנפצעה בתאונת התהפכות רכב בראשון לציון, מאי 2017. באדיבות המשפחה
"רוצה שהסיוט ייגמר". תלמידת התיכון עמית דניאל/באדיבות המשפחה

"היא קיבלה מכה חזקה מאוד ברגליים, ומעודף המכה נפל על רגליה אחד מעמודי החשמל שהיו ברחוב", תיארה דניאל, והוסיפה שחבריה של עמית מגיעים כל הזמן לבית החולים כדי לבדוק את שלומה, אך עמית עדיין לא מעכלת את המצב. "אסור לתת לילדים בני 21 לעלות על הרכב. יש להעלות את גיל הזכאות לרישיון ל-25, גיל שבו הצעירים מפוכחים ואחראים יותר", מחתה.

אמו של קונזיאק, בן זוגה של בבלר שנפצע באורח קל, סיפרה: "הילדים כל כך התרגשו, הם הלכו לעשות קניות לקראת הטיול השנתי שהיו אמורים לצאת אליו בתחילת השבוע, ואז מישהו מגיע במהירות רבה ופוגע בהם. מה עשו רע הילדים האלה? שחר אמר לי שהוא, ליאל חברתו וחבריהם הולכים לפגוש את אחת החברות של ליאל שעובדת בסינמה סיטי, ואז כבר יישארו לאכול שם צהריים. לא מעכלת שזה מה שקרה לחבורה המקסימה הזאת".

עוד באותו נושא

הנאשם בעריפת ראשה של גרושתו בטבריה זוכה בשל אי-שפיות

לכתבה המלאה
תאונת דרכים בראשון לציון מאי 2017. מד"א
"מישהו מגיע במהירות ופוגע בהם". זירת התאונה בראשון לציון/מד"א

החברות בבלר ודניאל נפצעו בתאונה באורח קשה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו להן טיפול רפואי בשטח ופינו את ליאל כשהיא מחוסרת הכרה, מונשמת ועם פגיעת ראש לבית החולים שיבא בתל השומר. את דניאל, עם פגיעות בגפיים התחתונות וכשהיא בהכרה, פינו ביחד עם שתי הנהגות שנפצעו באורח קל לבית החולים אסף הרופא.

קוזניאק שיתף את הגולשים בחשבון האינסטגרם שלו בתחושותיו כלפי זוגתו המאושפזת. "ליאל הילדה שאני הכי אוהב בעולם הזה, אני עדיין לא מעכל את מה שקרה, לא יכול שאת לא פה איתי, בעזרת השם את תצאי מזה ותחזרי. אני אוהב אותך, מאוהב בך הכי בעולם הזה".

גם חבריהם של הנערות התגייסו למענן ופנו לגולשים ברשתות החברתיות שישאו תפילה לשלומן. "אחרי תאונת הדרכים הנוראית שהייתה אתמול, הבנות אחרי ניתוח ועכשיו בטיפול נמרץ. אני מבקשת מכולם להתפלל לרפואת ליאל בבלר בת דלית, ועמית דניאל בת מאיר", כתבה אחת מהחברים. בבית ספרן מקיף אבני חושן שבראשון לציון, שבו למדו הנערים, ביטלו את הטיול השנתי שהיה מתוכנן לשבוע הנוכחי לאות הזדהות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully