וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירים תקפו נהג מונית - והשאירו את חברם השיכור במושב האחורי

29.5.2017 / 13:33

על פי כתב האישום שהוגש נגד אחד מהם, שלושה צעירים עלו על מונית בחולון והכו את הנהג. הנאשם אותר באמצעות האפליקציה שדרכה הוזמנה המונית. לידי וואלה! NEWS הגיע דוח העימות: "הם נתנו לי סטירות ואגרופים, ובעטו בי גם כשנפלתי לרצפה"

מוניות, אוגוסט 2013. מערכת וואלה!
המשטרה נעזרה בשירותי האפליקציה הפופולרית כדי לאתר את החשודים/מערכת וואלה!

שני צעירים תקפו בתחילת החודש שעבר נהג מונית ונמלטו, בעוד חברם נותר שיכור וישן במושב האחורי של המונית - כך עולה מכתב אישום שהוגש לאחרונה לבית משפט השלום בתל אביב, נגד אחד מהצעירים, תושב מרכז הארץ. כתוצאה מהתקיפה האלימה, שאירעה בחולון, הנהג סבל מחבלות ומחתכים בגופו.

הצעיר שנגדו הוגש כתב האישום אותר באמצעות אפליקציית "Gett", דרכה הוזמנה המונית. על פי דוח העימות שערכה משטרת איילון בין נהג המונית לנאשם, שהגיע לידי וואלה! NEWS, הוא סירב למסור פרטים מזהים על החשוד השני, שטרם אותר. "יצאתי מהבית, ראיתי שני ילדים שאני לא מכיר, הם ביקשו להזמין מונית אז הזמנתי מונית", סיפר.

נהג המונית, על פי דוח העימות, שחזר: "הוא ישב ליד חבר שהיה שיכור, גם הוא ירד ונתן לי מכות". לדבריו, "זה שישב לידו נתן לי סטירות ואגרופים, ואז הם התחלפו ושניהם בעטו בי ונתנו לי אגרופים כששכבתי על הרצפה".

עוד בוואלה! NEWS:
טראמפ סיכל - ופסגת ה-G7 הסתיימה ללא תמיכת ארה"ב בהסכם האקלים
לפני הפגנת השמאל: מועמדי העבודה מתכתשים על כניסה לממשלה
תקלת מחשוב חמורה: טיסות "בריטיש איירווייז" מלונדון בוטלו

אקדחים, אזיקים וניידת משטרה. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
הנהג סבל מחבלות קשות ומחתכים/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

על פי כתב האישום, שלושת הצעירים הזמינו נסיעה דרך אפליקציית "Gett" ועלו על המונית ברחוב ארבע ארצות בחולון, בתום מסיבה שבה בילו. התגרה האלימה בין הנוסעים לנהג התפתחה לאחר שהנהג פנה אל הנוסעים וביקש מהם שיאמרו לו מהי כתובת היעד. הצעירים אמרו כי ידריכו את הנהג במהלך הנסיעה, ואילו הנהג מצדו התעקש שימסרו לו את היעד הסופי.

במהלך הוויכוח הכה אחד הצעירים את הנהג, תוך כדי נהיגה. נהג המונית דרש משלושת הצעירים לרדת, ודרש תשלום עבור הנסיעה עד למקום בו ירדו. הנוסעים סירבו והחלו לקלל את הנהג, שעצר את כלי הרכב בצד הדרך, יצא מן המונית ודרש מהשלושה לעזוב, גם מבלי לשלם לו דבר.

עוד בוואלה!

חקירת הפיגוע במנצ'סטר: רמת הכוננות הורדה בשל "התקדמות משמעותית"

לכתבה המלאה
בית משפט השלום תל אביב. מאי 2016. ראובן קסטרו
זהותו של התוקף השני לא ידועה. בית משפט השלום בתל אביב/ראובן קסטרו

בשלב זה, החלו לכאורה שניים מהצעירים להכות את הנהג באגרופים ובסטירות, גם לאחר שהוא נפל על הרצפה. לאחר המעשה ברחו השניים בעוד חברם השיכור נותר ישן במושב האחורי. נהג המונית הגיע לתחנת משטרת איילון, יחד עם הצעיר השיכור שנחקר ושוחרר תוך זמן קצר, וניגש משם לקבל טיפול בבית החולים איכילוב בתל אביב.

לאחר קבלת התלונה, חוקרי המשטרה פנו לחברת "Gett", המפעילה את האפליקציה דרכה הזמינו הצעירים את המונית, ובעזרת המידע שהתקבל נעצר אחד החשודים. לטענת עורך דינו של החשוד הנהג "זיהה" אותו במהלך העימות, אך לא במסדר זיהוי. עם זאת, הצעיר השלישי המעורב במקרה טרם זוהה.

עו"ד איתי רוזין, שמייצג את אחד הצעירים אמר כי "קשה להשלים עם הקלות בה מוגשים כתבי אישום בלא ראיות". לדבריו, "בית המשפט קיבל את מלוא טענותיו וקבע שאין ראיות הקושרות את מרשי לתקיפה. בית המשפט הגדיל לעשות וביטל לחלוטין את התנאים המגבילים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully