וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב רהט חשוד ברצח אחותו בהצתה; אחיו חשוד בשיבוש החקירה

26.5.2017 / 10:00

שני האחים נעצרו לאחר שהתקבל מידע שהוביל להפתחות בחקירת המקרה, שאירע בסוף חודש ינואר. ההרוגה, בת 19, אושפזה ומתה בבית החולים כעבור יומיים. עורך דינם של החשודים: "רף הראיות הוא קלוש ביותר"

אם משפחה רצחה את שלושת ילדיה. פאנט
כוחות חירום ברהט/פאנט

מחמד אלשרבג'י, צעיר תושב רהט, נעצר ביום ראשון בחשד לרצח אחותו בהצתה, ואמש (חמישי) האריך בית משפט השלום בבאר שבע את מעצרו עד ליום שני הקרוב. אחיו של הצעיר, חליל, נעצר גם הוא ביום רביעי בחשד לשיבוש הליכי החקירה לאחר הרצח לכאורה, שאירע בסוף חודש ינואר.

לדברי מקורבים למשפחה, האחות, בת 19, נפגעה בשריפה והועברה לטיפול בבית החולים סורוקה בבאר שבע כשמצבה מוגדר קשה. יומיים לאחר שאושפזה בבית החולים, נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותה. לטענת המקורבים, השריפה שבה נפגעה ההרוגה לא נגרמה בכוונה.

לפני כשבועיים הגיע לידי המשטרה מידע שהוביל להתפתחות בחקירת המקרה, ובעקבות כך נעצרו האחים לפני כשבוע בחשד להצתה. עם זאת, גורמים במשטרה הבהירו כי נמשכת בדיקת כל כיווני החקירה, כולל האפשרות כי מדובר בהתאבדות.

עורך הדין סמילה הרצל, המייצג את האחים החשודים, מסר כי "מדובר באירוע טראגי וקשה, גם אם בסופו של דבר יתברר כי מדובר בהתאבדות". לדבריו, "המשטרה, שביצעה בתקופה של שלושה חודשים חקירות רבות, מצאה לנכון לבצע מעצר כאשר רף הראיות הוא קלוש ביותר". הוא עוד הבהיר כי "ימי המעצר, יש בהם כדי שהמשטרה תגיע למסקנה שלמרשיי אין כל נגיעה של עבירה פלילית באירוע".

עוד בוואלה! NEWS:
רוכב אופנוע נהרג באזור בנימין: "נמצא עשרות מטרים מרכבו"
חשד לרצח: תושב טירה בן 38 נורה למוות בעיר; הרקע כנראה פלילי
חץ, אלה וחומצה: אישום נגד הגבר שרצח חברו וניסה להצית את גרושתו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully