וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצוץ הזיקוקים בערד: המשטרה מחפשת אחר חשוד נוסף במעורבות בהריגה

23.5.2017 / 20:25

שבועיים לאחר התקרית שהביאה למות בני הזוג בביתם, מנסה המשטרה לאתר מעורב נוסף שעשוי לשפוך אור על גרסת החשודים המרכזיים - בנה של ההרוגה ואביו, בעלה לשעבר. עו"ד של הגרוש: "הוא בן ערובה בידי המשטרה, עד שיימצא המעורב". צפו בתיעוד חדש מהאירוע

צילום: צלמי וואלה!NEWS וסרטוני גולשים, עריכה: יאיר דניאל

המשטרה מחפשת זה שבועיים אחר מעורב בפיצוץ חומרי הנפץ בערד, שהביא למותם של בני הזוג פיליפ בנגוזי ואיילה מלכה בביתם. החשודים המרכזיים בפרשה הם איתי מימון, בנה של האישה, החשוד בהריגה, ואביו אלדד – בעלה לשעבר – החשוד בגרימת מוות ברשלנות. גורם נוסף, שלהערכת המשטרה יכול לשפוך אור על הפרשה ועל גרסת החשודים, נדרש לחקירה אך טרם אותר.

לפי המשטרה, החשוד הנוסף היה מעורב בקניית הזיקוקים וחומרי הבערה, שהתפוצצו בבית בני הזוג והביאו למותם. הבן הודה בחקירתו כי החומרים היו שייכים לו, אך טען כי היו קשורים לתפקידו הצבאי ועסק בהם לאחרונה לפני כשנתיים. לדבריו, הוא העביר את הסחורה מהמחסן שבבית אביו לבית אמו שבוע לפני האירוע, במטרה להשמידה.

זירת השריפה בערד ברחוב באירוסים  15 במאי 2017. בני בן סימון
הבית השרוף בערד/בני בן סימון

בית משפט השלום בבאר שבע קבע כי הראיות נגד הבן חזקות יותר מאשר נגד אביו. האב שוחרר שלשום ממעצר, אך בית משפט המחוזי קיבל את ערעור המשטרה ומעצרו הוארך עד מחר.

פרקליטו של האב, עו"ד מוטי יוסף, אמר בתגובה: "התנהלות משטרת ישראל ככל שזה נוגע למרשי הינה שערורייתית, הוא בן ערובה בידיהם עד שימצאו מעורב נוסף. אני מקווה שבית משפט השלום בבאר שבע יורה מחר פעם נוספת שוב על שחרורו של מרשי ממעצר, משטרת ישראל מחפשת כותרות על גבו של מרשי וחבל שכך הם פני הדברים".

  • עוד באותו נושא:
  • ערד
  • פיצוץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully