וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודה בבעלות על חומרי הנפץ: בן האישה שנספתה בערד חשוד בהריגתה

16.5.2017 / 20:18

בית המשפט האריך בשישה ימים את מעצרם של איתי מימון, חייל ביחידה מובחרת, ואביו אלדד, בחשד שהרגו את האם ובן זוגה. הבן שוחרר להלוויית האם תחת השגחת החוקרים, ונציג המשטרה לא פסל בדיון את האפשרות שהמעשה היה מכוון. צפו ברגע הפיצוץ שתועד במצלמות האבטחה

צילום: בני בן סימון

בית משפט השלום בבאר שבע האריך אחר הצהריים (שלישי) בשישה ימים את מעצרם של איתי ואלדד מימון, בנה ובעלה לשעבר של האישה שנהרגה אתמול בשריפה בערד, שבה נספה גם בן זוגה. השניים חשודים בהריגת בני הזוג שנספו בבית פרטי בעיר.

השופט רון סלוקין קבע כי הראיות נגד הבן חזקות יותר מאשר נגד אביו, עקב הודאתו כי החומרים שייכים לו. הוא הורה לשחרר את הבן, חייל ביחידה מובחרת, להלוויית האם בליווי שוטרים. לגבי האב, אמר השופט כי קיימות ראיות ישירות כי גרסתו אינה מדויקת, וציין כי הוא חשוד בשיבוש החקירה.

חשוד בהצתת הבית בערד שבו נהרגו גבר ואישה 16 במאי 2017. בני בן סימון
הארכת המעצר בבית משפט השלום בבאר שבע, היום/בני בן סימון

מימון הבן, חייל בשירות סדיר ביחידה מובחרת, חשוד בהריגה ובאחזקת חומר נפץ. נציג המשטרה טען כי ישנו קשר בין תפקידו הקשור באמצעי חבלה לבין הממצאים שאותרו בביתו. בדיון הארכת המעצר טען עורך הדין אדיר בן לולו, סנגורו של החייל, כי הזיקוקים וחומרי הנפץ ישנים, והוא עסק בהם לאחרונה לפני כשנתיים. לדברי המשטרה, ישנן ראיות הסותרות את הטענה הזו.

לדברי בן לולו, שמונה מטעם הסנגוריה הציבורית, גם העברת הסחורה מהמחסן שבבית אביו אל בית אמו, בשבוע שעבר, נעשתה כדי להשמיד את הזיקוקים. לשאלת בן לולו אם מדובר בדליקה או בהצתה מכוונת, ענה נציג המשטרה כי הנושא עדיין בבדיקה.

עו"ד אדיר בן לולו, המייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את איתי מימון, מסר: "מדובר בטרגדיה משפחתית קשה. החייל המשרת ביחידה קרבית מצוי במצב נפשי קשה לאור התוצאות הקשות של התאונה. הוא משתף פעולה עם החוקרים. אנו מקווים שהמשטרה תחקור במהרה את מכלול הנסיבות שגרמו לתאונה כך שיתאפשר לחייל להתאבל עם משפחתו על מות אמו".

(עדכון ראשון: 19:11)

זירת השריפה בערד ברחוב באירוסים  15 במאי 2017. בני בן סימון
הבית השרוף בערד, אתמול/בני בן סימון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully