וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחקר הזה הוכיח: יכול להיות שיש מיליארדי יקומים מקבילים

26.5.2017 / 19:21

המפץ הגדול הותיר אחריו ענן עצום של קרינת מיקרוגל ובתוכו חלל מוזר. מספר חוקרים טוענים שההסבר המלהיב ביותר לקיומו הוא התנגשות של הייקום שלנו עם יקום אחר

SLIDERS

בסרטון – זוכרים את "גולשים בזמן" - הסדרה בה עברו בין עולמות מקבילים?

יקומים (או עולמות) מקבילים אכן קיימים, כך קובע מחקר שצץ באינטרנט לא מזמן. רוצים את ההסבר המדעי הפשוט? המפץ הגדול הותיר אחריו ענן עצום של קרינת מיקרוגל, ובתוכו חלל מעט מוזר. יש שמכנים אותו supervoid (סופר-ריק), אך שמו המדעי יותר הוא Cold Spots (נקודות קרות).

בתקשורת הבריטית פרסמו בשבוע החולף כי מספר חוקרים ניסו להבין את הנקודות הקרות המדוברות, וטענו שסיבה אפשרית נוספת להיווצרותן היא לא פחות מהתנגשות בין היקום שלנו ליקום אחר. "זה ההסבר המרגש ביותר", אמר המדען טום שנקס ל"דיילי מייל". חוקר אחר בשם רוארי מקנזי אמר בראיון ל"מירור" כי אי אפשר להסביר את הנקודות הקרות הללו בדרכים המקובלות, ועל כן הוא ועמיתיו היו צריכים ליצור "מודלים לא סטנדרטיים".


עוד בנושא:

ממשלת ארה"ב בוחנת טכנולוגית ריחוף חוצנית או שאלה חייזרים?
השמש בדרך לפיצוץ? המחקר שצריך להדאיג אתכם
ככה נראה היום בו הדינוזאורים נכחדו - 30 השניות שהיו מצילות אותם
תחזית מדאיגה: רעידות אדמה קטלניות ומגה צונאמי יהרגו את כולנו ממש בקרוב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככה נראית קרינת הרקע הקוסמית, שנחשבת להוכחה המובהקת ביותר של תאורית המפץ הגדול - ועשויה להוכיח את קיומם של יקומים מקבילים/מערכת וואלה!, צילום מסך

המודלים הללו ימשיכו לשמש את המדענים כדי לחקור את התופעה המוזרה הזו אולם בשלב מסוים, כך הם טוענים, ניתן יהיה להשתמש בה על מנת לקבוע, לראשונה באופן מוכח, כי "ישנה עדות ראשונה לקיומם של יקומים מקבילים לזה שלנו" - אולי אפילו מיליארדי יקומים, לפי שנקס.

אנחנו נמשיך לעקוב בסקרנות.

  • עוד באותו נושא:
  • יקום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully