וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשלת ארה"ב בוחנת טכנולוגית ריחוף חוצנית או שאלה חייזרים?

23.5.2017 / 8:53

תיעוד של עב"מ בשמי אנגליה העיר משנתם את חובבי הקונספירציות שטוענים כי מדובר בחללית נוגדת כוח כבידה שנבחנת ע"י ממשלת ארה"ב - או שזו חללית אמיתית של חייזרים מפלנטה אחרת. אלה האופציות היחידות מבחינתם

צילום מסך

חובבי עב"מים שכבר הגיעו למסקנה שממשלת ארה"ב מעורבת בצורה כזו או אחרת בהסתרת המין החייזרי ושכלוליו הטכנולוגיים, תולים את תקוותיהם בתיעוד חדש שהגיע מנהג אוטובוס באקסמות', מזרח דבון, ובו נראה מעין אובייקט משולש עם אורות מרחף בשמיים. הם סבורים שמדובר בחללית של חייזרים או לפחות בכלי טיס סודי נוגד כוח כבידה ששוגר לנסיעת מבחן על ידי ממשלת ארה"ב. כך או כך, הם שוללים כל אופציה שמדובר במשהו ריאלי יותר - כמו סתם אורות של פנסים.

ערוץ יוטיוב פופולארי המוקדש בדיוק לדברים האלה פרסם השבוע את הסרטון שצולם ב-17 באפריל בסביבות 21:40. בערוץ טוענים שמדובר בחללית המוכרת בשם TR3B ולא בכלי טייס רגיל, מאחר שהיא נראית מרחפת ונעה במהירות רבה ובשקט מפתיע. הם הסיקו שמי שיצר את החללית הזאת, החייזרים או טראמפ, השתמש בשיטות הנעה לא קונבנציונליות. הדובר בסרטון אמר: "ייתכן שמדובר בפרוייקט ממשלתי חשאי, אבל קיימים דברים כאלה גם בחלל, אז אני מניח שעוד לא ניתן לקבוע למי שייך כלי הטיס הזה. הייתי מנחש ששני הצדדים מעורבים בזה".

תיעוד של עב"מ מרחף בשמיים באנגליה. צילום מסך
זה ספינר מעופף? תיעוד מטריד בשמי אנגליה/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

"כשהייתי בן 17 איבדתי את בתוליי לחייזרית שופעת"

לכתבה המלאה

נהג האוטובוס נתן את גרסתו לסיפור לאתר חקר העב"מים Mufon. "בזמן שדיברתי בטלפון, צעדתי לכיוון האוטובוס והסתכלתי במקרה לכיוון הנהר", הוא מספר, "פתאום ראיתי שלושה אורות במעין תבנית משולשת המסתובבת על צירה ומתנדנדת מעט".

הקול השפוי, מומחה החייזרים מנואל נייג'ל ווטסון, לא מאמין לתיאוריות שהועלו בערוץ היוטיוב. הוא סיפר לדיילי מייל: "קשה לדעת בוודאות במה מדובר כי לא ניתן לראות בבירור את האובייקט. שלושת האורות יכולים להשתייך למבנה משולש שנמצא מאחוריהם, אולם זה לא תואם לעובדה שהאורות זזים כאילו הם קשורים זה לזה או עפים בסמוך זה לזה. הם שקטים מאוד אז לא ייתכן שהם מגיעים ממסוק או מטוס. ישנה אפשרות שהם מחוברים למזל"ט או ל-3 מזל"טים. אולי מדובר בעששיות נייר ששוחררו לשמיים . אני חושב שאלה אפשרויות סבירות יותר מחללית או איזה כלי טיס סודי שנבדק מעל אנגליה". אנחנו איתך בנאדם.

האם אתם מאמינים בחייזרים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully