וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: גבר כבן 40 נורה למוות בקריית אתא

24.5.2017 / 0:31

אסי ארליך טייל עם כלבו ולפי החשד נורה בידי שני רעולי פנים, שנמלטו מהמקום. צוותי מד"א שהגיעו לזירה ביצעו בו פעולות החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה. משפחתו: "לא היה מסוכסך עם עבריינים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההרוג, אסי ארליך, עם כלבו שנורה גם הוא/מערכת וואלה!, צילום מסך

חשד לרצח: אסי ארליך, תושב קריית אתא נורה למוות אתמול (שלישי) בכניסה לבניין בעיר. צוותי מד"א הגיעו לזירה ברחוב בן צבי בעיר, ובתום ניסיונות החייאה נאלצו לקבוע את מותו. לפי החשד, שני רעולי פנים ירו בו ונמלטו מהמקום, וגם כלבו נורה במהלך החיסול. כוחות משטרה הגיעו למקום והחלו בחקירה ובסריקות אחרי החשודים. בן דודו של ההרוג נרצח לפני שבועיים בפיצוץ מכוניתו במגדל העמק.

איתי מזור, חובש מד"א שהגיע לזירה, סיפר כי "בכניסה לבית שכב גבר כבן 40 מחוסר הכרה כשהוא סובל מפצעי ירי בפלג גופו העליון". לדבריו, ביצענו כמה בדיקות רפואיות, אך הוא היה ללא רוח חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו במקום".

לקריאה נוספת בנושא
פיגוע בנתניה: שוטר ואישה נפצעו קל במרכז העיר; הדוקר נוטרל
סריקות אחר רקטה ששוגרה מסיני לשטח ישראל; אין נפגעים
יחימוביץ' וניסנקורן בקרב על הקולות: הבחירות בהסתדרות בעיצומן

זירת ירי בקריית אתא, מאי 2017. מד"א
זירת הירי בקריית אתא, אתמול/מד"א

בני משפחתו של ארליך מסרו: "אנחנו המומים וכואבים ומתקשים לעכל את רוע הבשורה. אסי לא היה חבר בארגוני פשיעה או מסוכסך עם גורמים עבריינים כלשהם. מזה 20 שנה פעל לשקם את עצמו, להתרחק מצרות ועבד בעבודה מסודרת. הוא התגורר בגפו בדירה ששכר בקרית אתא יחד עם הכלב שלו, אותו אהב כמו היה בן משפחה".

שלשום נורה למוות גבר בן 50 ברחוב הר הצופים בקריית שמונה. צוותי מד"א שהגיעו לזירה ביצעו בו פעולות החייאה, אך נאצלו לקבוע את מותו בזירה. המשטרה הטילה צו איסור פרסום על פרטי החקירה של הרצח.

(עודכן: אתמול, 18:41)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully