וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סריקות אחר רקטה ששוגרה מסיני לשטח ישראל; אין נפגעים

23.5.2017 / 8:25

רקטה ששוגרה מחצי האי סיני לישראל נפלה בשטח פתוח, ולא גרמה לנזק. כוחות הביטחון מחפשים במועצה האזורית אשכול אחר זירת נפילת הרקטה, שטרם נפילתה לא נשמעה אזעקת צבע אדום

צילום: שי מכלוף, עריכה: יאיר דניאל

(בווידאו: נפילת רקטות מסיני באשכול, בפברואר)

רקטה שוגרה הבוקר (שלישי) מסיני לשטח ישראל, כך נמסר מדובר צה"ל, באירוע שבו לא דווח על נפגעים או על נזק. סריקות נערכות בשטח המועצה האזורית אשכול במטרה לאתר את הרקטה, שנפלה בשטח פתוח, מבלי שהופעלה אזעקת צבע אדום. בחודש שעבר נחתה בחממה במועצה האזורית אשכול רקטה נוספת ששוגרה מסיני, וגבר כבן 50 אובחן כנפגע חרדה.

עוד בוואלה! NEWS:
בדרך לחיזבאללה ולחמאס: איראן הפכה את תימן למעבדת ניסויים
מנופים ומקדחים: מתרחבות העבודות לבניית "הקיר החכם" בגבול עזה
אלוף על הכוונת: סרטון איומים חדש של הג'יהאד האסלאמי

רקטות נורו לעבר ישראל מחצי האי סיני והתפוצצו בשטח פתוח, מועצה אזורית אשכול, עוטף עזה. פברואר 2017. שי מכלוף
נפילת רקטה באשכול, בפברואר/שי מכלוף

בפברואר התבצע ירי דומה מחצי האי סיני, של שתי רקטות שנחתו באשכול. ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש) קיבל אחריות על הירי, וב"אעמאק", סוכנות הידיעות של הארגון, שביסס בשנים האחרונות את אחיזתו בחצי האי המצרי, צוטט גורם צבאי שמסר כי "לוחמי המדינה האסלאמית תקפו אמש את תושבי אזור אשכול הישראלי בשתי רקטות מסוג קטיושה, בדרום פלסטין", ופרסמו תמונות של השיגור ברשתות החברתיות.

לפני כחודש נפלו שלוש פצצות מרגמה בשטח פתוח בצפון רמת הגולן, ללא נפגעים ומבלי שנגרם נזק, ככל הנראה בזליגת ירי ממלחמת האזרחים המתחוללת בסוריה. בתחילה נפל פצמ"ר אחד, ולאחר מכן נשמעה אזעקה בכמה יישובים בדרום רמת הגולן, וזוהו שתי נפילות נוספות בשטח פתוח בצפון הרמה. בתגובה לזליגות, תקף צה"ל את מקורות הירי בצפון רמת הגולן הסורית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully