וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לחיסול במגדל העמק: גבר בן 35 נהרג בפיצוץ מכונית

13.5.2017 / 22:15

כוחות גדולים הגיעו לאזור הפיצוץ ונאלצו לקבוע את מותו של האיש, שישב בתוך המכונית. המשטרה פתחה בחקירה, אולם הרקע לפיצוץ טרם התברר

צלמים זמניים מורשים

גבר בן 35 נהרג הערב (שבת) בפיצוץ מכונית ברחוב קרן היסוד במגדל העמק. כוחות שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו של האיש, שישב בתוך הרכב. זהות ההרוג ונסיבות האירוע טרם התבררו, אולם ככל הנראה הרקע פלילי.

"כשהגעתי למקום ראיתי רכב עולה באש כשנהג הרכב כבן 35 מחוסר הכרה. לאחר פעולות הכיבוי כשניתן היה להתקרב לרכב ניסינו להעניק לו טיפול רפואי אבל הוא היה ללא רוח חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו", סיפר חובש במד"א יהונתן נהוראי, שהגיע לזירה. "נפגעת חרדה שהייתה בסמוך ונבהלה מרעש הפיצוץ טופלה במקום על ידי צוותי מד"א".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגעי הפיצוץ במגדל העמק/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני כחודש נורה למוות גבר כבן 50 בעת שהיה במסעדה ברחוב ויצמן בנתניה. הנרצח, תושב הדרום, שימש בעבר עד תביעה במשפט שהתנהל נגד עבריינים מוכרים מדרום הארץ. לפני כמה שנים נרצח קרוב משפחתו.

בפברואר נרצחו שני צעירים במסיבה ברחוב פרופסור שור בעיר. אביב בוארון ורון יעקב, בני 19 תושבי העיר, נורו בזמן אירוע "על האש" יחד עם כמה עשרות צעירים נוספים, ובשלב מסוים התגלע ויכוח במעורבותו של אחד מהאורחים. על פי החשד, אותו צעיר יצא מהאירוע, שב לאחר זמן קצר - ופתח בירי לכל עבר. החשוד טרם נתפס.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אדם נהרג בפיצוץ רכב במגדל העמק, מאי 2017. מד"א
זירת הפיצוץ/מד"א
אדם נהרג בפיצוץ רכב במגדל העמק, מאי 2017. מד"א
זירת הפיצוץ/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully