וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקום בית לחם: מלניה ואיוונקה טראמפ נותרו בי-ם וצייצו על מנצ'סטר

בזמן שהנשיא פגש את אבו מאזן ברשות הפלסטינית, נשארו רעיית הנשיא, בתו ובעלה במלון המלך דוד והצטרפו לדונלד רק במוזיאון יד ושם. את הבוקר ניצלו השתיים לפרסום ציוצים בגנות הפיגוע הקטלני בבריטניה. "תפילותינו עם המשפחות"

צילום: סרטוני גולשים ורויטרס, עריכה: שניר דבוש

אחרי יום גדוש באירועים נותרו הבוקר (שלישי) מלניה טראמפ, הגברת הראשונה של ארצות הברית, איוונקה טראמפ, בתו של הנשיא ובעלה ג'ארד קושנר במלון המלך דוד. רק לקראת הצהריים, עת הגיעה השעה לביקור במוזיאון יד ושם התלוו אל הנשיא דונלד טראמפ בני משפחתו. משם הם המשיכו למוזיאון ישראל, שם העניק הנשיא נאום.

הבוקר, סמוך לשעה 10:00 נפגש הנשיא עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן בבית לחם. טראמפ נסע לשם לבדו, בעוד רעייתו נשארה בסוויטה הנשיאותית במלון המלך דוד. מחדרה היא צייצה התייחסות לפיגוע בבריטניה, שגבה את חייהם של 22 בני אדם, בעמוד הטוויטר שלה: "מחשבותיי ותפילותיי עם המשפחות של מנצ'סטר".

ביקור טראמפ - סיקור מיוחד:
טראמפ לאבו מאזן: "אי אפשר לקדם שלום ובמקביל לממן טרור"
טראמפ מסייר בישראל – והכבישים נסגרים: מפת החסימות המלאה
הנשיא סיכם את ביקורו: "השמדת ישראל? לא בעידן דונלד ג'יי טראמפ"

הנחת זר זיכרון בעת ביקור הנשיא טראמפ והגברת הראשונה מלניה טראמפ במוסד יד ושם, ירושלים, 23 מאי 2017. GettyImages
מלניה לצד בעלה במוזיאון יד ושם, בצהריים/GettyImages

אתמול נחתה משפחת טראמפ יחד עם סוללת בכירים ויועצים בישראל. לוח הזמנים של המשפחה היה עמוס ביותר, אף שגורמים בבית הלבן ציינו כי הנשיא עייף מנסיעתו לערב הסעודית. מנמל התעופה בן גוריון נסע טראמפ למשכן הנשיא, ומשם לסיור בעיר העתיקה, שכלל את הכותל וכנסיית הקבר, ולמלון המלך דוד.

לאחר פגישה של המנהיגים, וביקור הרעיות שרה ומלניה בבית החולים הדסה, המשיכו כולם לארוחת ערב במעון ראש הממשלה. בארוחת הערב הוגשה לזוג טראמפ ארוחה שהכין השף משה שגב, והארבעה נהנו משיריה של שירי מימון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
איוונקה וג'ארד טראמפ בביקור במוסד יד ושם, ירושלים, 23 מאי 2017. GettyImages
איוונקה טראמפ וג'ארד קושנר ביד ושם/GettyImages

מלניה ואיוונקה טראמפ מצייצות על הפיגוע

איוונקה טראמפ, בתו של נשיא ארצות הברית שנחשבת ליועצת קרובה אליו, נכחה אתמול עם בעלה ג'ארד קושנר, יועץ בכיר בבית הלבן, בפגישות עם הצוותים הישראליים במלון המלך דוד. קושנר הגיע אמש גם הוא למעון ראש הממשלה, הוא נכח בקבלת הפנים, אך לא המשיך לארוחת הערב. קודם לכן השניים ביקרו גם הם בכותל המערבי ונשאו תפילה. "היה זה מרגש מאוד עבורי לבקר באתר הקדוש ביותר לאמונתי ולהטמין פתק תפילה", צייצה לאחר מכן בטוויטר שלה.

הבוקר בטרם הגיעה עם קרוביה למוזיאון "יד ושם" התייחסה גם היא לפיגועים בבריטניה. "אנחנו עומדים מאוחדים עם חברינו בבריטניה, הלבבות והתפילות שלנו עם הקורבנות של האלימות האכזרית הזו". לציוץ היא הוסיפה את התגית #RoomForManchester, שהופצה אחרי הפיגוע במטרה לסייע לניצוליו למצוא מקום לינה.

הנשיא דונלד טראמפ וראש הרשות אבו מאזן בפגישתם בבית לחם 23 במאי 2017. AP
נסע לבד. טראמפ ואבו מאזן בבית לחם/AP
ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ורעייתו מלניה, בבית רה"מ בירושלים, 22 במאי 2017. אבי אוחיון, לשכת העיתונות הממשלתית
במעון ראש הממשלה, אמש/לשכת העיתונות הממשלתית, אבי אוחיון
ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ורעייתו מלניה, בבית רה"מ בירושלים, 22 במאי 2017. רויטרס
במעון ראש הממשלה/רויטרס
איוונקה טראמפ בביקור בכותל 22 במאי 2017. רויטרס
איוונקה טראמפ בכותל, אתמול/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully