וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני לא ראוי לחיות": הרוצח הביע חרטה רגע לפני גזר הדין

18.5.2017 / 22:54

וורנון בייקר, שרצח סוכנת מקרקעין שהכיר, נשלח למאסר עולם ויוכל לבקש שחרור מוקדם רק בעוד 20 שנה. "מה לעזאזל קרה שם? אפילו לא התחלתי להבין בעצמי", הוא אמר. בעלה: "לא מבין איך הוא יכול היה לעשות דבר כזה"

צילום: CNN, עריכה: שניר דבוש

רוצח חסר רחמים בשם וורנון בייקר הביע חרטה, רגע לפני מתן גזר דינו בבית המשפט בהוואי. "אין לי שום זכות. איני יכול אפילו להתנצל. אני יכול לנסות אבל אין לזה סיכוי. אין שום דבר שאוכל לומר כדי לתקן את מעשיי".

בייקר הודה באשמה על רצח סוכנת המקרקעין מארי בת' סן ג'ואן ב-2013. הוא אזק, כלא ודקר אותה 24 פעמים, ואחר כך נטש את גופתה עטופה בשטיח במורד רחוב פונהוו, שבו התגוררה. "היא הוכתה, נדקרה מספר רב של פעמים וממצאי החקירה מראים שהרוצח ניסה לכרות את רגליה", אמר התובע המחוזי ווין טשימה. במסגרת עסקת הטיעון, נגזר על בייקר מאסר עולם. הוא ירצה 20 שנה בכלא לפני שיוכל להגיש בקשה לשחרור מוקדם. בנוסף, נגזרו עליו חמש שנות מאסר על עבירות סמים.

בייקר הכיר את הנרצחת ואת בעלה, ונפגש איתם שבועות ספורים לפני שביצע את הפשע. "היא עזרה לו בעבר למצוא מקום מגורים זמני למשך מספר חודשים", אמר הבעל אלברט, "ואני לא מבין איך הוא יכול היה לעשות דבר כזה לאדם מקסים כמו מארי בת', אחת שתמיד התנהגה באדיבות לאנשים. אני פשוט לא מבין את זה".

"מה לעזאזל קרה שם? אני אפילו לא התחלתי להבין בעצמי", אמר הרוצח. "אתה יודע, זה מה שקורה כשהמוח שלך מלא בסמים. אני לא ראוי לחיות, אני לא ראוי לחיות". בית הדין לערעורים יתכנס בשבוע הבא כדי לדון בשאלה האם בייקר ירצה תקופת מאסר ארוכה מעשרים שנה - עונש המינימום המוגדר בחוק.

דיווח CNN- רוצח מתועב הביע חרטה בפני משפחת הנרצח בבית משפט בהוואי: "אני לא ראוי לחיות". מערכת וואלה! NEWS
הביע חרטה. הרוצח וורנון בייקר/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully